vandaag lekker bosritgehad met rodeo

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kelsey

vandaag lekker bosritgehad met rodeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 19:45

haha beetje dan Knipoog

ik had om 11 uur afgesproken met D..we zouden een bosrit gaan maken.
ik stond om 9 uur op en om half 11 was ik dan ook bij Beaut.
heb eerst water gezuiverd en bijgevuld en heb toen nog even geveegd, later samen met D. de stal uit gedaan.

om 11 uur gingen we dan ook op weg .
het ging best goed, voor beauty was dit alweer 5 jaar geleden, zover dan want andre en ik nemen altijd een andere weg .
ging dus goed, alleen als er vogels ineens uit de bomen gevlogen kwamen sprong ie weg maar ja zoerg is dat niet.
op de terug weg ging het ietssie anders...
geen reden had ie, staat stil en geeft me eenbok-steiger partij , was een idee van hem
nou gewoon verder rijden..op een gegeven moment zijn we eerder afgedraaid omdat er een grote bus stond dus namen we de sloot, waar dus een vreselijke herriemakende sluis zit (wist ik dus niet he ), en meneer wil langs yvette, lukt dus niet, springt richting prikkeldraad, gaat er met een snelheid langsaf, vliegt het veld in en geeft weer even een bok steiger partij...omdat het halster(dat doen we altijd voor de zekerheid aan het hoofdstel)loshing sprong ik eraf, en besloten we toch maar langs de bus te gaan, die reed net weg dus hadden we geluk.

al met al een leuke ochtend...en maandag gaan we weer..
en hopen dat ik het dan weer overleef Haha!

OK dan!

Be My Hero Paul

Kelsey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 19:46

ehhh halstertouw

Be My Hero Paul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie