Auw....;(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Auw....;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 09:34

Mijn beste vriendin en ik waren gister errug melig aan het doen...Dus wij hele tijd lachen en alles Haha! Ineens gaat zij hele tijd zigzaggen ( we zaten op de fiets) Maar ik fietste gewoon recht door Haha! Ineens neemt ze een kleinere bocht, dus ik rijd tegen haar op Bloos En ja daar lag maaike met haar fiets boven op dr...En lachen dat ik deed!! Ik lag gewoon op de grond te lachen, en al die mensen die langskwamen dachten echt van Verward .
maar ik viel dus op me handen (auw, maar na een uurtje was de pijn weg) en op me knieeen....dat laatste is minder want ik loop al cker 2/3 jaar te kloten met mijn knieeen (op slot, er door heen gaan enz...) en het ging net 2 maandjes beter...Maar nu zijn allebei me scheenbenen dus blauw...en me rechterknie....die is dus weer helemaal poedersuiker, heeft vandaag al 3 x op slot gezeten...Grrrr ik ben ook een lompe koe....we zijn net weer begonnen met rijden op mijn verzorgpaard, en nu kan ik waarschijnlijk weer ff niet rijden...Verdrietig naja boeiend eigelijk als ik maar met dr kan knuffellen...Lachen

xxx maaike

Your stairway lies on the whispering wind


Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 09:35

Oja kijk allemaal ff naar me nieuwe avatar...das me meisje die verkocht is...Verdrietig ik vind echt mooie foto...

Your stairway lies on the whispering wind

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 09:37

Lekker pijnlijk met de fiets vallen. Vroeger viel ik ook nog wel eens vaak met de fiets en dan keihard, maar dan was het gewoon dike gein Verward
Kun je niet aan je knie worden geholpen als die zo vaak op slot gaat, want lijkt me niet echt prettig zo elke keer

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 09:38

Is ook niet pretteig want meestal gaat rechts op slot, dan huppel ik op links en ga ik daar doorheen...maar volgens de orthopeet is er nix aan de hand Verward

Your stairway lies on the whispering wind


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hoogendroog, Rodevlinder, Tomboy0 en 35 bezoekers