Geweldig voor mijn opa en oma!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Geweldig voor mijn opa en oma!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 22:00

Mijn opa is vandaag jarig dus we hadden een leuk feestje, kleine familie reunie meteen weer Knipoog

Ik hoorde daar een geweldig nieuwtje Lachen

Mijn opa en oma zijn al langer op zoek naar iets om te kunnen wonen als het slechter met ze gaat qua gezondheid en slechter ter been zijn.
Want ze worden ook al wat ouder (77/75) en mijn opa wordt slechter te been wegens vaatvernauwing en mijn oma kampt met ook wat lichamelijke dingetjes.

Een verpleegtehuis zagen ze beiden niet zitten.
Dan een bungalow ofzow, gelijkvloers en klein.
Nu gaan ze dus bij een tante van me inwonen, die heeft een mooie grote boerderij in empe en dan gaan ze in de deel wonen, dat wordt dan helemaal verbouwd zodat ze daar hun eigen huisje hebben maar met een directe tussendeur naar mijn tante.

Ik vind het echt geweldig!
Heb zelf wel op de boerderij gelogeerd en het is daar heerlijk, ik grapte al of ze in de stal van de oude pony van me nichtje gingen wonen Knipoog

Ik hoop dat als ik ouder ben dat ik dan ook zo'n kans krijg, vind het echt super voor mijn opa en oma om zo van je oude dag te kunnen genieten! Lachen

(Verders heb ik een nichtje helemaal fanaat kunnen maken met paarden foto's van me, we hebben alweer een ware paardengek dus in de familie, en kwam erachter dat mijn oom, haar vader ook veel heeft gereden (gesprongen) wat ik nooit heb geweten, verders blijk ik een mini-me te hebben, dochtertje van me nichtje, met rode lokken Knipoog ).

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 22:03

Wat fijn voor je opa en oma.Vaak genoeg hoor je het anders!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 22:08

Gaaf zeg!
Wij gaan dat ook doen in de boerderij, een gedeelte wordt ingericht voor mijn oma, alhoewel ze inmiddels een heel leuke 'bejaardenwoning'heeft.
Maar als het echt niet meer gaat, komt ze maar gezellig op de boerderij. Lovers