zagen

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Snoevie

zagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 17:50

vandaag was ik(weereens)op de manege en toen was er weer zo'n tuthola die zat toch te zagen in de mond van het paard waar ze op reed!paard ging helemaal met een ronde hals lopen en de mensen die stonden te kijken zeiden:ohh kijk nou hoe netjes dat paard loopt!
en toen het paard op stal stond ontdekte dr iemand een paar wondjes bij de mond,en dan vragen ze zich af hoe dat nou toch komt.......... Boos!

Ravina(OrstaxBrusvein) en
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) 17-05-2011 - † 01-08-2012

Sanne9489

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 18:04

dat zie je wel vaker bij mensen die zich uitsloven voor andere mensen of vriendinnen om te laten zien hoe "goed"ze zijn ik zelf vind het een rare manier om je paard mooi rond te krijgen! cker als het je eigen paard is want dan kan niemand er iets van zeggen. Die mensen zijn echt hopeloos want ze trekken zich niks aan van andere!

Leo
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 18:09

Jezus, allemaal tenkoste van zo'n paard Boos! Geef dan gewoon toe dat je niet kan rijden

'It's the Unknown we fear when we look up on death and darkness, nothing more'
- Albus Dumbledore -
"And time is goes, it goes and it flows"

| [PP] [VOLG] Rock-it, rock my world. | [EJL-ITP] 2016 met Rock-it; vallen en opstaan (altijd weer doorgaan)

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 18:24

datis gewoon in de krul trekken, en helemaal niet zo knap...
het is alleen jammer dat die mensen er anders over denken en zichzelf nogal goed vinden...

............

Sanne9489

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 18:25

inderdaad ik snap niet dat mensen hun paard zo iets aan kunnen doen! ik heb op een manege gezien dat een meisje op een fries stapte gelijk uit stal en gelijk begon te zagen! dat paard liep mooi maar was schrikkerig en on op lettend zag er ook niet uit want dat hoofd schudde van links naar rechts

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 18:29

idd ik vind het ook gen gezicht! zie je zon hoofd van links naar rechts gaan en je kan je handen dan ook niet mooi stil houden...

............

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:04

(laat ik er maar even vanuit gaan dat je het niet over mij hebt, die van mij heeft geen wondjes bij z'n mond dus dat zal wel niet..)

Tja, dat soort figuren zullen er altijd zijn, lekker uitsloven voor de rest.

In mijn manege tijd(lees: toen ik nog op manege paarden reed) zongen wij altijd een liedje als we zagen dat iemand zaagde. Zagen zagen wiede wiede wagen, bla bla bla. Dat is best wel heel erg banketstaaf achteraf maar toen maakte het me echt niet uit of iemand dat banketstaaf vond Bloos Bloos! Clown

Sanne9489

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:05

jij zei: (laat ik er maar even vanuit gaan dat je het niet over mij hebt, die van mij heeft geen wondjes bij z'n mond dus dat zal wel niet..)
zaag jij ook dan?

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:14

haha nee, maar ik sta met mijn paardje op een manege en Snoevie rijd daar ook dus zij ziet me wel eens rijden, maar zoals ik al zei ga ik er maar vanuit dat ze het niet over mij heeft.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 19:22

nee hoor zeker niet over jou maar het is niet zo verstandig hier namen te noemen denk ik

Ravina(OrstaxBrusvein) en
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) 17-05-2011 - † 01-08-2012

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:27

Grrrr, best wel erg dat er toch mensen zijn die zagen, zal niet ontkennen dat ik het nooit heb gedaan, want ik dacht namelijk in het begin dat je een paard zo roond kon krijgen!!! Bloos Schaam me nu diep ervoor, weet nu dondersgoed dat dat NIET de bedoeling is!!! En weet je wat nog het erge is, dat er mensen zijn die zagen en die denken dat zij beter zijn, en dan zeggen, als jij een paard niet rond krijgt, kijk maar naar mij, deo mij maar na!!!Grrrr, daar kan ik echt boos om worden!!!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:34

Snoevie schreef:
nee hoor zeker niet over jou maar het is niet zo verstandig hier namen te noemen denk ik

Nee, dat lijkt me zeker geen goed idee. Hoewel wij, voor zover ik weet, de enige van de manege zijn die hier komen en je kunt altijd nog een PB sturen want je maakt me nu wel erg nieuwsgierig. Haha!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:47

ilsjuh schreef:
als jij een paard niet rond krijgt, kijk maar naar mij, deo mij maar na!!!

zie je iedereen daar al beginnen? Frusty allemaal van links naar rechts en van voor naar achter met die handjes, totdat de paardenmond volledig is opengeschuurd! Ik heb op mijn manege zo al ooit een pony gezien, volledig opengeschuurde mond aan beide kanten (maar echt opengeschuurd van trekken!). resultaat was dus dat het eerste jaar niemand ook maar aan die teugels hoefde te komen of ie begon te paniekeren en bit aandoen wou hij al helemaal niet meer. volledig naar de *** gereden dus.

en ik die dacht dat de kunst van dressuur juist was om je paard 'in de plooi' te kunnen krijgen met zo zacht mogelijk hulpen en zonder dat iemand het kan zien... Rolleyes

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:49

Jah, zie je het la voor je, nou zo gata het dus afentoe wel, mooi niet dat ik daar aan mee doe, en dat is dan ook nog een'vriendin' puhhh....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie