Plannen maken? Nee, het loopt nooit volgens plan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Plannen maken? Nee, het loopt nooit volgens plan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 15:55

Ik heb na verkoop van Taco het hengstenveulen van dit jaar van Salsa gekocht, Eboniet. Het is de bedoeling om hem de komende 2.5 jaar de opfok in te doen. Ik hoop dat ik dan over 2.5 jaar een leuke stevige E maat NF heb.

We hadden afgesprokendat hij tot september bij mijn schoonzus zou blijven en dan naar Gasselte zou gaan voor de opfok.
Dat was de planning , niet dus. Het gras is op en eigenlijk zou hij al eerder naar zijn opfok adres moeten. Dus wij contact opgenomen met Gasselte en jawel, plan 2 gaat ook niet door . De opfokker laat het afweten. Verward Boos!

Ondertussen was ik begonnen met opfokadressen te zoeken. Ik had 3 mogelijkheden. Een adres in Groningen, een mogelijkheid via een Bokker en de natuurgebieden van Almere.
Vandaag wezen kijken bij Almere. Wat ik zag beviel mij. De opfok voor pony's is daar ideaal. Eigenlijk net alsof ze in het New Forestgebied van Engeland lopen.

Ik had dus in gedachte om Eboniet donderdag op te halen en daar af te leveren. Maar ook deze planning gaat niet door. Maandag komt er een merrie met veulen in het koppel waar Eboniet bij zou gaan en nu willen we Eboniet ook gelijk erbij zetten. Oftewel, morgen op onze vrije dag, gaan we naar friesland Eboniet ophalen. *LOL* Deze mag dan een nachtje bij Katja Ach gut logeren en dan brengen we hem maandag naar zijn nieuwe verblijf voor de komende 2 jaar.

Tussendoor kwam er ook nog iemand naar Joris kijken. Voor het aangespannen werk. helaas was hij in de draf niet goed genoeg voor deze man. In ider geval loopt het met Joris nog wel normaal.

Plannen maken, nee dank je die komen toch niet uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 16:52

Klinkt goed in Almere.
Hij gaat nu dus helemaal niet meer naar Gasselte?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 17:10

ben benieuwd hoe ie almere gaat vinden.
soms is het niet erg hoor als de plannen anders lopen.. zeker niet als het beter gaat!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 17:43

Gasselte gaat definitief niet door.
Ik ben wel blij hiermee. Hij staat nu op 25 minuten afstand. Lekker dichtbij dus, kan ik vaker gaan kijken. Haha!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 22:48

klinkt toch prima! je paard in de opfok en ook nog de mogelijkheid om hem vaak te bekijken/bezoeken.hoop dat alles goed gaat