Ik had een paard gevangen in de Veluwe!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 10:29

dewy, jouw reactie slaat als een tang op een varken... wat een ontzettend trieste en kinderachtige reactie weer... en Fasel, ik heb ook een keer een ongeluk mee gemaakt waarbij iemand van zijn paard viel..dag dag paard! Wek weer terug gevonden natuurlijk (op stal Haha! ) maar dat heeft echt niet in de krant gestaan hoor... Jeetje, dit soort dingen gebeuren toch echt iets te vaak om er flitsend nieuws van te maken hoor... en wie heeft Haffie op een leugen betrapt? Hallo!!! Wake up and smell the coffee... weet je zelf altijd alles meteen accuraat te vertellen? Ik vergeet ook wel eens in de haast iets er bij te vertellen als ik vlug een bericht wil typen hoor... Ik zie tot nog toe echt niks vreemd aan dit topic. Jouw reactie vind ik echter veel beneden alle peil dewy13.

dewy13
Berichten: 37
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 10:37

Ja je moet die andere berichten is lezen en annelou jij gaat nu wel meepraten met vikki .maar denet deed jij was net ook tegen haffie en nu ga je ineen keer met iemand anders mee dat slaat ook nergens op hoor

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 10:50

dewy13 schreef:
Ja je moet die andere berichten is lezen en annelou jij gaat nu wel meepraten met vikki .maar denet deed jij was net ook tegen haffie en nu ga je ineen keer met iemand anders mee dat slaat ook nergens op hoor


Sorry ik zal nooit tegen mijn eigen zus zijn Haha!
Je kunt beter alle berichtjes lezen als je toch zat tijd hebt om deze onzin berichtjes te plaatsen. dan begrijp je het misschien meer.
Zo kun je namelijk niet oordelen

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:01

Fasel"]
[quote="smurf schreef:
ja al iets gehoord over de afloop????????


Het is nu al ruim 2 weken geleden gebeurd, zou er dan niets over bekend geworden zijn???? Verward


Ach joh, het was gewoon niet waar. Anders was er wel degelijk iets over bekend geweest.
[/quote]

Fasel, als er elke keer in de krant een artikel zou moeten staan als er een loslopend paard gezien is dan zou je daar alleen al een krant mee vol kunnen schrijven. Paarden halen alleen de krant als ze veel schade veroorzaken/aangereden worden/op een gevaarlijk punt loslopen. Het gewone basis loslopende paard hoor je echt niets van hoor. Ik denk dus wel dat het verhaal waar is.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:29

Annelou"]
[quote="dewy13 schreef:
Ja je moet die andere berichten is lezen en annelou jij gaat nu wel meepraten met vikki .maar denet deed jij was net ook tegen haffie en nu ga je ineen keer met iemand anders mee dat slaat ook nergens op hoor


Sorry ik zal nooit tegen mijn eigen zus zijn Haha!
Je kunt beter alle berichtjes lezen als je toch zat tijd hebt om deze onzin berichtjes te plaatsen. dan begrijp je het misschien meer.
Zo kun je namelijk niet oordelen
[/quote]

Wie heeft het hier over voor of tegen Haffie zijn Verward Daar is toch helemaal geen sprake van. Bovendien daalt het niveau hier wel heel hard op dezemanier.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 12:44

Tjekesmina wat een gezeur over een topic zeg!
Iedereen herhaalt elkaar, ik denk dat dat meiske nu wel vaak genoeg heeft gehoord wat wel en niet dom en fout is etc.

Ze wou gewoon haar verhaal even kwijt, en of het nou klopt of niet, de reacties kunnen toch wel iets subtieler gebracht worden dacht ik.

Ik weet niet wat ik zelf had gedaan, proberen vast te houden en idd hulp zoeken, iemand anders roepen.

maar als het echt een grote geflipte tank was die niet normaal kon meelopen zonder bijna zijn hoeven tegen mn hoofd te krijgen dan had ik denk ik op een gegeven moment ook wel zoiets gehad van : Toedeloe, zoek het maar weer lekker uit.

Ze had misschien idd daarna wat meer hulp in kunnen schakelen, bellen en informeren, maar daar heb je nu weining meer aan, dat is allemaal achteraf gepraat.

Een ieder zou het anders doen, ik zeg niet dat ik volledig achter Haffie's keuze sta, maar vind dat het gezeur en steeds herhalende commentaar op haar nou wel weer genoeg is geweest.

AMEN ! Haha!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 12:47

Het is wel haar keuze geweest om dit verhaal op Bokt neer te zetten en ze zit hier lang genoeg om te weten dat er een hoop commentaar op komt!

Wie kaatst kan de bal terug verwachten.......

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 13:05

Ja dat snap ik ook best, en een beetje commentaar is logisch als je zo'n verhaal neerzet, ben ik ook absoluut niet tegen.
Maar het gaat nu al 6 pagina's lang over hoe stom het is en blablabla. En iedereen herhaalt elkaar met precies of bijna hetzelfde....
Zonde van de plaats voor leuke topics toch ? Knipoog

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 13:21

jeej ik denk dat zij t ook moeilijk had in de situatie van help wat meot ik doen... ik vnid niet echt dat mensen er nu moeten af gaan zeiken want als jij in zown situaite had gestaan had je mis. dit ook wel gedaan ook ik had personelijk het paard wel mee genomen maar je kan t niet terugdraaaien klaar..

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 15:43

Ik houd van discussie! Echt waar. Maar deze Verward

Maar goed. Het gebeuren is al lang afgelopen. Dus we kunnen erom gaan knokken maar denk dat ieders mening wel duidelijk is nietwaar?

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 16:17

ik was gewoon met het paard en je hond mee na je huis gelope!!je moest toch wel terug met je hond ja?
vind ik heel dom van je Verward

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:10

jeetje mensen, wat zijn we weer aardig zeg.

gelijk zeggen dat haffie het verhaal heeft verzonnen en dat ze liegt!! echt heel kinderachtig!!

tuurlijk lees je hier nix van in de krant. weet je hoe vaak zoiets gebeurd, dat is toch geen boeiend nieuws.

ik snap best dat jullie het niet zo slim vinden dat ze het paard heeft losgelaten. ik had het zelf waarschijnlijk ook anders gedaan. maar wij stonden daar niet en weten dus niet hoe dat paard was.
en daarbij moet je er ook rekening mee houden dat haffie een vrij makkelijke haflinger heeft en dat ze geen groot, lomp sterk paard gewend is die helemaal over de zeik is.

dus we kunnen nou wel blijven herhalen hoe ze had moeten reageren, maar ik denk dat ze het naar 100 x wel vort weet. dit topic kan beter gesloten kan worden, want hier heeft niemand iets aan

dewy13
Berichten: 37
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:03

ja ik heb de berichtjes gelezen en anneloulou sorry dat ik zo deed maar kijk je kan het natuurlijk wel voor je zus opnemen zal ik ook doen maar nu is het allemaal mijn schuld sommige hebben er ook zo opgereageerd en daar zeggen jullie niks van sommige hebben ook gezegt dat zeliegt en dat ze het verzonnen hebt en daar kan je ook wel iets van zeggen want nu is het mijn fout !!!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:09

dewy13 schreef:
ja ik heb de berichtjes gelezen en anneloulou sorry dat ik zo deed maar kijk je kan het natuurlijk wel voor je zus opnemen zal ik ook doen maar nu is het allemaal mijn schuld sommige hebben er ook zo opgereageerd en daar zeggen jullie niks van sommige hebben ook gezegt dat zeliegt en dat ze het verzonnen hebt en daar kan je ook wel iets van zeggen want nu is het mijn fout !!!


misschien kun je beter alle berichtjes lezen VOORdat je reageerd ipv achteraf.
maar jij was echt niet de enigste, maar zij het wel erg duidelijk en lomp!
toch maar iets beter nadenken voordat je reageerd? Lachen

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:21

sassa schreef:
Ik denk ook niet dat ik m losgelaten had, maar ja iedereen heeft hier wel makkelijk praten natuurlijk, je weet nooit wat je in zo'n situatie doet.

Ik ben nu wel benieuwd hoe het afgelopen is!


Jah daar ben ik ut mee eens!

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:26

Ik denk dat we met zijn allen nog maar 1 ding kunnen doen.
Het lijkt mij verstandig als dit topic gesloten zou worden (of we stoppen met reageren hier).
Het is denk ik wel duidelijk dat als iemand hier een keer een paard vangt dat je dan beter het paard kan proberen het dier bij je te houden (of evt. in een lege, wel afgesloten wei zetten) en de politie bellen (of laten bellen) dan het dier weer loslaten.

Maar neemt niet weg dat deze reacties hier ook wat 'netter' geplaatst hadden kunnen worden en er zo (onnodig) op elkaar gescholden wordt.

Dus oproep aan iedereen om hier gewoon mee op te houden en elkaars meningen een beetje te respecteren.
(en iedereen maakt fouten, maar om dan direct zo hard te slaan??)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:28

Het lijkt me mooi het topic hiermee af te sluiten.