Waar is Scotty

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Scott

Waar is Scotty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 18:29

1 maand geleden is mijn 1ste pony Scott naar de Handelaar Alex Hoef uit Gellicum gebracht. Ik ben nu toch zo benieuwd of een van jullie weet waar hij nu is. (kan helaas geen foto plaatsen)omschrijving is een vos, met lange manen (waar blond door heen zit net coup du soleil). Luchtzuiger, ± 150, 4 witte benen, smalle doorlopende bles. Toen hij daarheen ging zaten er papieren bij is voor 94 % arabier en rest new forest. Vader: Scapino BB, Moeder; Bojoura. Is geboren op 15-05-1998. Fokker: dhr. Oltshoorn uit Stompwijk. Hij kan kustjes geven en kan erg druk zijn tijdens longeren en losgooien. Met rijden kan hij zo af en toe ook een bok geven maar voor de rest doet hij alles voor je... is B klaar en alle knoppen zitten erop. Staat om 4 ijzers en mooi op zijn hoeven. Wie o Wie herkent hier een paardje in.... Ik hoop zo dat hij een goed tehuis heeft. Graag jullie reacties...

Bedankt Larissa

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 19:19

Is het niet makkelijker om dat via de handelaar te achterhalen? Ik heb het destijds met het verkopen van onze merrie niet gedaan en nu kan ik niets over haar vinden, ze is in het niets opgelost. Ik wou dat ik destijds het lef gehad had om gewoon te vragen waar ze heen verkocht zou worden...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie