Spannende dag vandaag!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33055
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 11:39

Vandaag gaan we Shadow voor het eerst voor de wagen zetten!! Hij heeft banden getrokken, dat vond ie eerst wel een beetje eng, maar de laatste 2x keer ging het zonder protest en hij heeft al een paar x tussen de bomen ingestaan zonder protest! Cool

Dus dat word een spannende dag vandaag! Ik hoop dat het allemaal goed gaat en we over een tijdje leuke ritjes met de wagen kunnen gaan maken, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken, hij is zo cool in het koppie en vind het allemaal hardstikke leuk om te doen!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 11:43

Gaaf!!
Heel veel succes, ik zal duimen dat het goed gaat.
*duim**duim**duim*

Ineke2

Berichten: 33055
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 16:44

Nou het is niet gelukt Verdrietig

Hij was door de regen en wind te fris en bokkerig. Wij hebben hem nog geprobeert om hem moe te maken maar volgens mij was ik moeier dan hij *LOL*

Wel hebben we hem nog tussen de bomen gezet en dat ging perfect! Zo perfect dat we er toch nog over dachten om hem voor de wagen te zetten, maar toen we de boom losmaakte wilde Shadow niet meer stilstaan, hij wilde te graag weer verder, vond het zo leuk! Haha! Maarja dat gaat natuurlijk niet, dus even goed op z'n nummer gezet, toen was tie weer braaf en bleef netjes stilstaan. Cool Maar de kar erachter durften wij toch niet goed meer, want als het mis gaat...

Nu gaan wij het woensdag weer proberen, dan zou het weer veel beter zijn dus laten we het hopen dat het dan wel gaat lukken Lachen

Morgen gaan we nog een keer oefenen met de boom en dinsdag gaan we lekker wandelen dus heeft ie een rustdag...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 16:56

Jammer dat het niet zo goed ging, maar je kunt dan idd beter even wachten.
Wat bedoel je trouwens met voor de boom lopen?
Is een term die wij niet gebruiken... hihihi
Voor de band ging dus goed? Oefen je daar toch nog een paar keer mee. Heb je even wat meer zekerheid!

Ineke2

Berichten: 33055
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 16:59

Wij gebruiken in plaats van een autoband de boom van de wagen Haha!

De autoband was Shadow bang van dus toen moesten we het anders oplossen, en zo gaat het wel goed!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 17:16

Maar de boom van de wagen... Verward
De bomen zijn de twee stokken waar ie tussen staat. Ehm.... of bedoel jij dat wat wij sielhout noemen, de "stok" waar de strengen aan bevestigd worden. Maar moet ie dan wel trekken?

Ineke2

Berichten: 33055
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 17:18

Ja dat bedoel ik en jahoor die moet ie echt wel trekken...de hele bak is nu omgeploegd hihi...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 11:19

Jammer dat het niet ging, maar woensdag wordt het geloof ik heerlijk rustig weer en dat zal schelen!

Groetjes Mieke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Capriootje, marte_kandia, Monique1963, nick_en_ik, WillemijnL en 17 bezoekers