Weer pony met mes bewerkt.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 12:50

Alweer? Verdrietig Idioten

Waar precies in h'sum was het dan?

Marcha

Berichten: 1090
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 12:58

Zo iets doe je toch niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt asociaal.

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 13:03

dat soort mensen moeten ze echt levenslang opsluiten Boos!:( tss onschuldige dieren mishandelen Boos!

Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 13:12

Bloos! Bloos! Bloos! *zonder tekst* Bloos! Bloos! Bloos!

Donnanientje

Berichten: 253
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 13:15

naja!!! belachelijk!! k vin het zo erg dat mensen dat kunne doen bij dieren! k vind het echt NIET nornaal!!! Ach gut

sabje19

Berichten: 1113
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 13:19

Je durft gewoon niet meer je paardje buiten te zetten in de wei. En dat viel met ook al op dat het meestal shetlanders zijn. Zouden ze wat tegen deze paardjes hebben ofzo. Volgens mij moet er iets mis met je zijn. Dat je zonder gevoel zo´n paardje mishandeld en pijn doet Huilen Huilen

roxie
Berichten: 217
Geregistreerd: 30-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 13:37

ophangen!!!!!!! jammer dat de electrische stoel hier in nederland niet toegepast mag worden. laten lijden zulke randdebielen

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 14:15

Zo iets doe je toch niet! Die mensen zijn echt heel ziek in hun hoofd. Zelf moesten ze maar eens net zo lijden Boos! Boos!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 14:38

Ik weet bijna nix meer te zeggen behalve dat ik die lui niet tegen moet komen !

Tancreda4

Berichten: 24052
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:57

Ja inderdaad voornamelijk shetjes... Durven ze wel tegen zulke kleintje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 16:04

misschien een ideetje...

we kunnen hier op bokt een speciale topic ofzo openen, waar we alle moorden in Nederland van de afgelopen maanden in de kaart brengen. Dus WAAR er allemaal pony's zijn neergestoken, HOE ze tewerk zijn gegaan, WANNEER het is gebeurd, en op een kaart van Nederland aanduiden waar die plaatsen zich bevinden..
op die manier krijgen we misschien een beter overzicht over het werkterrein van de dader(s)...
t blijft afschuwelijk Boos!

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 16:40

Vind ik een goed idee als ik mijn steentje bij kan dragen om die .............. te vinden help ik graag mee.

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 16:42

Citaat:
Waar precies in h'sum was het dan?


In een landje aan de Noodweg, bij Loosdrecht in de buurt dus

Tancreda4

Berichten: 24052
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 16:52

xKatleentjex schreef:
misschien een ideetje...

we kunnen hier op bokt een speciale topic ofzo openen, waar we alle moorden in Nederland van de afgelopen maanden in de kaart brengen. Dus WAAR er allemaal pony's zijn neergestoken, HOE ze tewerk zijn gegaan, WANNEER het is gebeurd, en op een kaart van Nederland aanduiden waar die plaatsen zich bevinden..
op die manier krijgen we misschien een beter overzicht over het werkterrein van de dader(s)...
t blijft afschuwelijk Boos!


Ik vind dat wel een goed idee inderdaad

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:10

ik heb het ook gezein op het nieuws !

ik vraag me echt af wat die mensen er leuk aan vinden /het nodig vinden om zoiets te doen !! ( die lui moeten wel ziek zijn in hun hoofd ! )
BAh ! Bah ! en nog een bah !
gewoon zielig !

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:03

ik kan hier eht NIET meer tegen zoveel paardjes al !!!@!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:41

stef schreef:
valt mij op dat het voornamelijk shetjes zijn.... In dord, in a*dam, in Eijsden, en nu weer


Ja ze passen wel op, ze durven vast niet zo'n grote te nemen. Die kan ze wel doodtrappen!

Maar g*dverd*mme, welke doorgedraaide idioot doet nou zoiets! IK KAN ER ECHT ZO KWAAD OM WORDEN HE ALS IK DIE LUI TEGENKOM.... Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

IK HOOP DAT ZE ZELF NETZO AAN HUN EINDE KOMEN! EN DAT MEEN IK! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 19:39

Walgelijk, je moet echt ziek in je hoofd zijn om een dier zoiets aan te doen....
De eigenaren van de ponies waar dit bij is gebeurd wil ik heel, heel veel sterkte wensen.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 20:08

xKatleentjex schreef:
misschien een ideetje...



ik ben bezig met iets in elkaar te knutselen... Ik zal proberen om de topic ten laatste morgenavond af te krijgen, hangt er vanaf hoelang ik nou van mijn ma nog voor de pc mag zitten ( Bloos )

Jolanda28
Berichten: 73
Geregistreerd: 21-06-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 20:16

Als ik dit soort griezelige dingen lees of hoor wordt ik ontzettend kwaad.
Boos! Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig en verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig .
Ik hoop dat de gek die zoiets doet gegrepen wordt en dat men dan hetzelfde met diegene doet al hij/zij met die pony heeft gedaan.

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 20:24

denk dat ze shatje nemen omdat die toch makkelijker zijn als grote paarden ,en het zijn ookm meestal merrier,ik vind het niet normaal dat ze dat doen dan ben je echt ZIEK ze zouden precies hetzelfde moeten doenbij de daders ,als ik me bedenk hoe die ponytjes zich gevoeld hebben en pijn hebben gehad toen ze dit werden aan gedan moet ik echt bijna huilen

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:35

Ja idd, ik las het in de krasnt.
De pony staat idd in hilversum.

Er stond een zwart merrietje met veulen, en veel meer shetjes, ik ben er net langsgereden maar er staan nu geen shetten meer, alleen nog 2 grotere paarden, ook hangen er overal blaadjes waarop de eigenaren een beloning voor de gouden tip uitgeven!

Onze dierenweide is daar echt precies tegenover Scheve mond
Daar staan dus ook heel wat dieren van ons Boos! gelukkig zit het hek snachts dicht waardoor ze er heel moeilijk bijkunnen!

Arme pony...

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:38

Ik kom daar regelmatig langsgereden en kijk altijd naar de schattige shetjes. Echt te ziek voor woorden dat iemand zoiets doet.

Claatje
Berichten: 83
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 22:29

Het is echt ongelofelijk dat je zulke zieke mensen hebt!
Als je zo graag wilt snijden gebruik dan gewoon jezelf

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 17:47

xKatleentjex schreef:
misschien een ideetje...

we kunnen hier op bokt een speciale topic ofzo openen, waar we alle moorden in Nederland van de afgelopen maanden in de kaart brengen. Dus WAAR er allemaal pony's zijn neergestoken, HOE ze tewerk zijn gegaan, WANNEER het is gebeurd, en op een kaart van Nederland aanduiden waar die plaatsen zich bevinden..
op die manier krijgen we misschien een beter overzicht over het werkterrein van de dader(s)...
t blijft afschuwelijk Boos!


eu... ik heb dus iets geprobeerd te maken (hoop dat het werkt) maar nu een klein probleem: waar moet ik deze topic zetten? verslag van de dag of paardenpraat of nog ergens anders?