Beetje pech zo nu en dan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Beetje pech zo nu en dan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 01:04

Af en toe heb je wel eens een beetje pech en zit het even tegen. Dat is niet zo erg, als het maar niet te vaak wordt. Vandaag was zo'n dag dat het even allemaal niet meezat. De afgelopen tijd al af en toe pech, maar vandaag was wel de limit.

Vanmorgen ging ik op pad naar een afspraak, met iets vertraging. Het plein hier is in reconstructie en ik kon er toevallig aan een kant niet langs. Even omfietsen dus (ja fietsen ja) en ik fiets dus langs een hek. Tegen dat hek staan 2 grote pallets rechtop, die staan daar gewoon. Tot het moment dat ik daar net langs fiets, toen viel er eentje om. Het viel nog mee, ik werd alleen op mijn hand geraakt, door een klein wondertje bleef ik overeind gelukkig. Grote snee en een schaafwond waren het resultaat, maar ik moest naar die afspraak en dus maar gauw weer verder fietsen. Halverwege was een brug niet in gebruik en moest ik weer omfietsen Boos!. Intussen zat ik niet erg meer op te letten, want mijn hand begon behoorlijk pijn te doen, daardoor zat ik op de verkeerde gracht en moest ik weer om. Bijna 10 minuten te laat kwam ik op mijn afspraak, maar helaas had ik me een paar dagen vergist en kon ik dus onverrichter zaken weer weg.

Op weg naar huis maar even wat verbandmateriaal gescoord bij een apotheek, want dat heb ik niet in huis. Op stal heb ik alles wel liggen, maar thuis was er geen betadine oid te vinden Haha!. Nu op dit moment, is het dik en het doet nogal zeer.

Met het hele spul in de pleisters ging ik op pad om mijn zadel op te halen. Dat ging allemaal redelijk goed, behalve dat ik op de verkeerde snelweg terecht kwam en dus met een omweg naar huis ging. Volgens mij heb ik vandaag kilometers gemaakt met omrijden. Maar goed, ik kwam uiteindelijk waar ik wezen moest, dat viel allemaal mee. Zadel even op stal in de kast gehangen en nog even naar huis om me om te kleden.

Toen ik vanavond bij mijn auto kwam, kreeg ik weer een tegenvaller, een van mijn banden was lek >;) Huilen . Gelukkig was Pipo net onderweg naar mij toe, dus die is even mee geweest naar stal. Speciale dank aan Taxi Pipo voor de service OK dan! .

Morgenochtend ga ik de wegenwacht bellen om die band te regelen, daar had ik vanavond geen zin meer in. Morgen weer een dag.

Huilen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-08-03 01:17, in het totaal 1 keer bewerkt


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 01:12

Onder het motto: Al het goede komt in 3en. Arme jij, beterschap met je hand, en ik hoop dat het morgen weer beter gaat.

Goedgekeurd onderschrift :)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 07:03

Tjonge zeg, weer je hand!
Wat een pechdag, vandaag zal het vast beter zijn

28-09-2007
Nothing compares too you...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 07:23

Sue-en!!!!!
(Als het niet bij het Lloyd was natuurlijk Haha! )

Maar eigenlijk heb je inderdaad enorm geluk gehad! Voor het zelfde geld was je op het asfalt gesmakt!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 08:08

Dat klinkt idd niet als een echte "vlotte dag" sucses en beterschap met je hand.

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 08:38

Sjuimpje schreef:
Sue-en!!!!!
(Als het niet bij het Lloyd was natuurlijk Haha! )

Maar eigenlijk heb je inderdaad enorm geluk gehad! Voor het zelfde geld was je op het asfalt gesmakt!


Nee, het was niet bij Lloyd en het was ook geen werk met Zeinstra, want dan waren de mannen wel even komen kijken waarom dat meissie op die fiets zomaar *auw* riep (ja ik roep dat wel). Tja geluk, geluk, met een beetje geluk waren die ***pallets gewoon blijven staan Haha! Haha!.

Flair, mijn andere hand op het moment, ze zijn nu allebei stuk Huilen .

Vandaag is een nieuwe dag, hoi hoi, minder pech vandaag .

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:01

Niet te snel juichen . het kan nog erger Tong uitsteken
maar we duimen voor je dat deze dag beter wordt.

Fiesta, freiberger, what else?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:04

Belker, uuuuuuh geloof me maar, zolangzamerhand kan het echt niet meer erger, echt niet heus niet .

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:52

Lovely schreef:
Belker, uuuuuuh geloof me maar, zolangzamerhand kan het echt niet meer erger, echt niet heus niet .


Zeg dat nou niet......

Jeetje wat een pech toch allemaal.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:35

Zo, mijn wiel is in ieder geval verwisseld, nu moet ik alleen nog even langs de kwikfit voor de reserve.

Deze keer hoefde ik me niet te schamen voor de verzameling paardenspul in de kofferbak, de partner van deze wegenwachter werkt voor een handels- africhtingsstal en hij kende het verschijnsel dus wel Lachen.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:40

Klinkt als een dag die je beter door had kunnen brengen ver onder je dekbed weggestopt.
Nieuwe dag
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Sterkte met je hand, hoop dat het meevalt.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 16:27

Tja, jammer genoeg heb je wel eens van die dagen. Dat je denkt van; was ik maar in bed gebleven, wel zo veilig!!

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 16:46

ha dan had je vast dezelfde wegenwachter als ik laatst had toen ik met een lekke band stond, die zei meteen al: ach een paardenvrouw, bij mij thuis is het al niet anders. OK dan!

Hij heeft btw ook meteen mijn tuig ff gerepareerd,daar was een ongelukje mee gebeurd! *LOL*

Als ik jou was, zou ik de rest van de dag m'n bed induiken, in de hoop dat ik niet doorheen zou zakken Tong uitsteken

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 16:49

Cheer up Lov Knipoog

Europe is our playground

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 23:10

Dat met die wegenwachter ging wel vlot (smurf, blond typje, vrij jong). Daarna moest ik dus een nieuwe band en ging naar de dichtsbijzijnde kwikfit, maar daar hadden ze geen tijd. Vloekerdevloek maar op pad gegaan en onderweg een paar mensen gebeld die mij snel even aan een ander kwikfit adresje konden helpen ergens tussen Amsterdam en Ermelo. Belker heeft me naar eentje in Naarden toegeloodst, toppie Belker OK dan!.
Met een splinternieuw reservewiel ben ik naar Ermelo vertrokken en hemelzijdank moest Murphy mij niet meer hebben en liep alles vandaag wel zo'n beetje goed af Lachen.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 23:13

Tsja je hebt van die dagen....ik had er ook zo eentje vandaag!

Morgen weer beter joh! Sterkte met je hand! *LOL*

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 00:47

Nou klinkt allemaal erg gezellig......

Hoop dat het gauw genezen is! En dat je autootje nu ook heel blijft! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 95 bezoekers