leuk thuiskomen (NOT)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 21:24

Het zit ook niet mee. Om drie uur had ik het al helemaal gehad op mijn werk en toen ik om zes uur wegging dacht ik snel oza rijden en me mersedess stappen en dan kunnen ze nog even in de wei en ik lekker een avondje voor mezelf. Kom ik thuis, twee paarden in paniek, stond de waterleiding in mersedess ijn box te spuiten en de boxen waren letterlijk zwembadjes. gauw wat biks gevoerd en de paarden het land in. Toen begon het feest. boxen helemaal leeghalen en water weg zien te krijgen losse wateremmers erin en nieuw strooisel. pffff ik ben helemaal gesloopt. ik denk dat ik ze maar lat staan vanavond, ze hebben vanavond half voer gehad en nog drie uur in d wei ipv de hele dag. ik hoop dat het van het weekend een beetje rustiger wordt allemaal.....

Voorzitster AFM


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 21:30

Je mag van mij gerust zeggen dat het je wel tegen zit hoor!!! Was de waterleiding spontaan geknapt of had Mersedess een handje (hoefje) geholpen... Schijnheilig Ik kan me voorstellen dat je moe bent, het stalstrooisel is natuurlijk heel veel zwaarder als het doordrenkt is met water...pfoeh...Hmmm, misschien kan je om een lekkere massage vragen vanavond, ik vind iig geval dat je die wel verdiend hebt... Knipoog

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 21:32

Idd je wilt niet weten hoe zwaar dat wordt. vooral dat zaagsel. ben wel gelijk overgestapt op de ecolin variant van buurman lief.....

Voorzitster AFM

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 21:58

he gatsie ook dat nog!
pfff het zit je idd niet mee,nou hopelijk komen er kalmer tijden voor je in het tegemoet!sterkte meis!enne je mag mij ook altijd pb-en he????

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers