K kan niet meer heen *help*

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

K kan niet meer heen *help*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 19:28

hoi hier mijn verhaal
ik had een rooster gekregen( van school ja) en dat is echt zo een rot rooster ik ben 2 dagen 5 over4 en de rest kwart over drie en wat denk je ze zeiden dat je een nieuw rooster kreeg en dat kon alleen maar beter worden !! Nou alleen die voor mijn vriendin dus ik heb precies hetzelfde en zelf een extra tussenuur intotaal 6 en het
ergste is ik ging altijd op woensdag naar mijn verzorgpony want de andere dagen komen ze zelf en nou ben ik gewoon 5 over 4 uit ... Wat moet ik nou.................. Ik wil haar echt niet kwijt want zo hou ik school nog wel uit om een keer in de week bij haar te zijn maar nooit meer en dan krijgt ze misschien een andere verzorger en bij dat idee moet ik echt Verdrietig

hellpp weten jullie misschien iets??

Ik zit nou dus echt diep in de stront

kuzzies Nanda


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 19:39

vraag gewoon aan de eigenaar van de pony of je niet op een andere dag kunt komen..
Leg je situatie uit,en dat je het heel erg zou vinden als je niet meer zou kunnen komen..Hier zullen ze vast en zeker begrip voor hebben..

Succes!

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 19:40

Maar ik ken niet heen op doordeweekse dagen en zaterdag niet en zondag tja....

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:16

Maar kun je niet gewoon na vier uur gaan dan?
Ik ben nooit voor halfzeven thuis en ik ga toch elke dag naar mijn pony.
Tja het is vooral in de winter wat lastiger maar het moet toch kunnen? Als ik eens twee uur verlof kan opnemen (als het erg rustig is bijvoorbeeld) en ik ben om half vijf klaar dan heb ik tijd genoeg!

En anders kun je inderdaad toch overleggen of je op andere dagen kan komen?
En wat is er dan mis met zondag?

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:18

Ga je toch savonds?

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:36

Ik werk elke dag tot 5 uur. Eer ik thuis ben en gegeten heb is het op zijn vroegt 7 uur. Dan ga ik pas naar mijn paard toe. Dus misschien is dat ook wel te regelen met jou verzorg paardje.

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 07:02

ik snap het probleem ook niet echt. Je kan toch nog steeds gewoon na schooltijd gaan?

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 08:34

he wat stom, wees blij dat je niet in belgie woont, elke dag tot 5 uur, mag je je paard wel vergeten, enkel in het weekend dan bij manier van spreken, dat is hatelijk, maar ik versta, ik ken de manier van roosters geven daar niet zo goed, wat kan je doen???

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 08:56

petrabonanza schreef:
ik snap het probleem ook niet echt. Je kan toch nog steeds gewoon na schooltijd gaan?


Maar als met huiswerk heb is het ook allemaal best krap.
Ik heb het nl ook ik heb heel veel huiswerk. Maar bij ons eindigt het laatste uur om 3 uur.
maar ik heb het ook heel druk nu meestal doe ik eerst wat huiswerk dan ga ik Carolien doen en dan ga ik verder met huiswerk(tussen door nog wel eten dan)

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 11:47

oke ik zal het uitleggen ik rijd dus ook om de week paard op woensdag en dan ben ik daar om half 5 in mijn schoolkleren doe ik daisy moet ik half 6 thuis zijn en dan om kwart over 7 weg als ik springen moet naar de manege half 10 thuis en mijn huiswerk dan........ Als ik nou een proefwerk heb en tja s'avonds gaan zou mischien dan om de week kunnen maar als je bang bent in het donker...en het knolllie op de dijk staat waar dus amper iemand komt ik zie mij al gaan 14 jaar 1.55 op een fietsie in mijn paardrijklere.........

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 12:22

Inderdaad vervelend dat je zo'n rotrooster hebt. Misschien kun je met de eigenaar van je verzorgpony een andere dag of tijd afspreken? Misschien in het weekend?
Of vraag je ouders om je bijv. te brengen en te halen. Misschien willen ze dat wel doen...

* To Belg, or not to Belg *

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131839
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 14:04

Jammer voor je dat je rooster zo lastig te combineren is met je paardje.
Maar voor elk probleem is toch wel een oplossing te bedenken Knipoog
Je schrijft over huiswerk en proefwerken; tuurlijk, dat moet gedaan worden, maar misschien kun je het wat anders indelen ?
Je hebt tenslotte 6 tussenuren, daarin kun je redelijk wat huiswerk maken.
En proefwerken worden toch een tijdje vooraf bekend gemaakt dus het leren hoef je niet perse uit te stellen tot de laatste avond, een paar dagen vooraf leren kan natuurlijk ook.
En misschien willen je ouders of een vriend(in) je wel een handje helpen als je bang bent om in het donker te fietsen ?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Googlebot, Sanne_com, Vagabondo, YandexBot en 53 bezoekers

cron