ik ben zo bang!! dit zijn geen grapjes meer :(:(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 07:56

Pffffff dit topic is al 4 mnd aan de gang, pony is dood, niemand weet wie het gedaan heeft en blijkbaar intereseert de eigenaar (Dat is toch die lodewijk, jij verzorgt toch de pony's?) zich weinig in deze zaak.
Het verhaal neemt steeds vreemdere wendingen aan, of er een kern van waarheid inzit daar oordeel ik niet over maar denk dat het wijs is om dit topic op slot te doen want het gaat helemaal nergens meer over.
Zijn er nieuwe feiten dan kun je altijd een nieuw topic openen, dan blijft het ook wat overzichtlijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 10:18

Ik heb het verhaal net zitten doorlezen.
Het komt bij mij ook heel erg ongeloofwaardig over.
Er zitten zoveel tegenstrijdigheden in.

Het is op het nieuws geweest zei je? Ik kijk iedere dag het nieuws en ben dat verhaal nog nooit tegen gekomen, dus je zult waarschijnlijk regionaal nieuws bedoelen.

De politie zegt niet zonder meer dat ze er niets aan willen doen. Ze zullen je zeer zeker niet zomaar vertellen dat je gek bent. Er moet dus mee aan de hand zijn.

Ik weet dus niet goed wat ik van je verhaal moet denken. Dat de pony vermoord is geloof ik zonder twijfel, je hoort het zo veel de laatste tijd.
Maar het verhaal erom heen komt meer op mij over als een pennysprookje dan wat anders. Er duikt ook ineens een wildvreemde vrouw op die weet wie het is, je maakt een afspraak en keer op keer is die afgezegt. Dat klopt niet! Dat is zo scheef als het maar kan...

Je verteld dat je de hele nacht alleen in de wei hebt gezeten, het lijkt me sterk dat je ouders dat toelaten, zeker na het verhaal van die telefoontjes.
Iemand wijst je daarop en dan zat je ineens in een caravan.
Het kan zijn dat je in de war bent, maar dat soort simpele feiten vergeet je niet zo snel.

Kortom ik geloof het niet. Het spijt me.
Als het wel waar blijkt te zijn dan zal ik de eerste zijn die op dit verhaal terug komt en haar excuus aan je aanbied, maar tot die tijd geloof ik er geen snars van....

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 10:45

he wijfie
heb net je hele verhaal gelezen en ik vind het echt vreslijk voor je! ik hoop echt dat ze hem pakken! heelveel sterkte
liefs gracia

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 10:47

Ik zet dit topic op slot. Als er nieuwe ontwikkelingen zijn kun je een nieuw topic openen.