Rena opgeknapt !!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pmarena

Rena opgeknapt !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 18:52

Hehe , die kleine was vandaag voor het eerst sinds weken weer echt herkenbaar als MIJN RENA Lovers .

De afgelopen weken was ze flink aan het kwakkelen , eerst erg moeizaam lopen , toen zo kreupel aan een achterbeentje dat ze hem vaak helemaal de lucht in trok , en daarna weer allemaal gezwollen plekken onder haar buik , op haar uier en hele hangende kwabben bij haar borst...

De afgelopen dagen heb ik flink uierzalf en later baby-olie in die gezwollen plooien gesmeerd om het geheel lekker vet en glad te houden , zodat het niet ging schuren en broeien met lopen.

Ook kreeg ze pilletjes van de veearts (waarvan ik me overigens afvraag of die wel helpen Schijnheilig ) en heb ik haar sinds een paar dagen wat slobber met haver erin verwerkt gegeven.

Ze was de afgelopen ruime maand net een bejaarde , heel moeizaam lopen , futloos , leek wel minstens 30 jaar oud , er zat weinig lol en leven in Verdrietig

TOTAAL niet mijn vrolijke , vlotte , hittepitterige Rena dus Scheve mond

Vandaag beginnen de zwellingen goed af te nemen , is het een stuk koeler buiten , en Rena was weer lekker levendig , smoeltje in de wind , oortjes gepriemd , snuiven en spontaan wat dribbelen en draven OK dan!

Ik waardeer dat domme ''nerveuze'' gedoe nu meer dan ooit , wat heb ik mijn hittepitje gemist zeg Lovers

Terug naar de wei heb ik even het halstertouwtje als teugels aan haar halster geknoopt en ben er op gaan zitten. Lekker enthousiast drentelen onder m'n kont , bijna wegschieten.....mij kon het niet schelen , ik liet het teugeltje los hangen en genoot alleen maar Lovers

Het grappige was ook nog dat ze toen nieteens misbruik ervan maakte ook Haha!

Allemachtig , wat hou ik toch van dat diertje Bloos

Is het toch nog ergens goed voor geweest , ik waardeer haar nu meer dan ooit , dat aparte karaktertje Ach gut

PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO.
Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER* Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK
KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm, Biothane teugels in allerlei kleuren. *\o/* Klik hier

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:01

ja dat gevoel ken ik, ook ziektes kunnen goede dingen opleveren. Fijn dat het beter met d'r gaat, houwen zo!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie