Wat ging er mis in Hickstead?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 21:27

En misschien zouden ze er dan aan kunnen wennen dat ze een team Knipoog zijn.

ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 14:04

abby schreef:
Misschien werkt het Duitse trainingssysteem èn de algehele manier van omgaan met de sport uiteindelijk toch wel dermate goed dat er blijkbaar constanter gepresteerd kan worden. In Nederland lopen sportpaarden genoeg, in Nederland wordt er prat opgegaan dat er zulke goede paarden worden gefokt, dus moet je denk ik je ´falen´ergens anders gaan zoeken.

Overigens als ik die paarden met die grote lijven door de baan zie gaan, dan mis ik de lössigkeit en de schwung bij bijna allemaal.... Het ziet er vaak zo opgeprikt uit en -om iemand (Steef) te citeren die in een ander, oud, topic deze uitspraak deed over een ander paard (Nardo van Hinrichs)- : de piaffe en passage lijkt wel gekrabbel en gehuppel op de plaats.


in duitsland is de voorbereiding op het wedstrijd rijden ook langer. Maar ik denk dat er in nederland gewoon te weinig concurrentie is. Duitsland is groter je hebt er meer keus uit wedstrijden en meer profs. Hier in nederland zijn het altijd dezelfde die bovenaan staan. En dat zijn ook degene die de echte toppers onder hun kont krijgen. Maar ze hebben eigenlijk maar tijd om er een of twee echt op het hoogste niveau uit tebrengen.