mijn 1e buitenrit op maritzo!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

langua

mijn 1e buitenrit op maritzo!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 19:00

Ik ben vandaag voor het eerst naar buiten geweest met mijn paard en hij vond het leuk!!!!!! hij heeft vast spierpijn in zn oren, hij heeft ze de hele weg naar voren gehad, alles was leuk alleen stenen en een stil staande container zijn heel eng!!!!!! mijn buuf was voor de zekerheid op de fiets mee, en dat vond hij zelfs niet eng en normaal is hij best bang voor fietsen.... in het bos kwamen we een ander paard tegen, en daarna heeft hij alleen maar gehinnikt, nou ja gebromt maar hij bedoelt het goed!!! maar hij vond het wel lang duren allemaal, op het laatst vond hij het niet leuk meer, toen we thuis waren hebben we hem afgespoeld en in de wei gezet... normaal blijft hij nog 10 minuten staan maar nu liep hij direct weg, hij had genoeg van ons, maar we weten wel waarom hij het niet leuk meer vond, hij moest plassen heeeeel nodig plassen, maar we hebben het gedaan en hij was superbraaf!!!! op naar de volgende keer

Graaf Maritzo
My first, my last, my everything , And the answer, to all my dreams
You're my sun, my moon, my guiding star, My kind of wonderful, that's what you are
14-02-2000/ 04-10-2016

brigitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 19:48

hihi mijn pony gaat ook nooit plassen als ik er op zit
en mooi toch dat ie zo braaf was op de weg

Lovers juSt lOving mY BarneY Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie