Even de paarden opjagen...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Even de paarden opjagen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 13:09

Gisteravond even met de meiden op stal staan te kletsen, of ik wilde helpen met 2 paardjes 'opjagen' door de bak. Nooit gedaan maar ok, dus wij met paardjes en al naar bak toe, niks aan de hand reuze braaf! OK dan!

Was een van die meiden vergeten het achter hek van de bak naar het landje af te sluiten! Dat zou ze wel even doen terwijl de dames al lekker aan het rondjes hollen waren . Op het moment dat ze de poort wil sluiten slaat een van de merrie helemaal om en begint als een bezetene te bokken en rennen! Ze staat in de hoek en net op het moment dat de poort dicht zou gaan gaf ze een trap naar achter KLABAM dwars door de omheining en ze raced zo de poort uit. Merrie 2 er achter aan natuurlijk en racen met zn tweetjes door het land!!! Hyper! Hyper! Echt de kolder in de kop zeg maar! Na een minuut of 5 weer helemaal braaf en kwamen ze zo de bak ingewandeld alsof ze zich van geen kwaad bewust waren Schijnheilig en keurig de rondjes door de bak he, zonder morren en lekker aan het zweten dus.
Na het uitstappen kwam ze nog even bij me kroelen, zo van:
Maar ik ben toch lief????? Bloos
En tsja, dan kun je alleen nog maar lachen... Haha!

Wat zijn het toch ook een heerlijke beessies he, alleen doet ze de volgende keer eerst de achterpoort dicht hihihi Knipoog

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 13:27

Enola schreef:
En tsja, dan kun je alleen nog maar lachen... Haha!



héhé, ik wou vandaag ook eens 'vrijspringen'. dat had ik dus ook nog nooit gedaan met mijn paard Haha! . aangezien dressuur doe heb ik maar een beperkt aantal hindernismateriaal, dus ik een hindernisje aan de kant opgebouwd en een lange zweep om het wat op te jagen. Nu moet je wel weten dat mijn paard dus totaal geen schrik van een zweep heeft Clown . Ik heb haar een paar keer over de hindernis gekregen, maar de rest van de tijd liep ze er op af en dan juiste de laatste meter draait ze zich 90 graden om, zo van: néné,toch lekker niet Tong uitsteken . dus dan dreig je maar wat extra met je longezweep voor de hindernis zodat ze er niet langsdoor kan, wat doet ze? ze duwt met haar neus gewoon doodleuk de zweep opzij en rent verder Verward en dan komt ze bij me vleien alsof ze heel braaf is geweest. *LOL* . dan kan ik ook niets anders doen als eens lachen, ik heb toch enkele mooie dressuurbewegingen en bokken gezien. Schijnheilig (alleen jammer dan ik mijn digi niet bij had... )

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 14:14

Hoe krijg je ongelukken......

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 14:29

Nou inderdaad! Ik heb later dan ook vriendelijk verzocht dat als ze me vragen om te helpen zeker weten dat het niet nogmaals zo gaat. Het zijn leuke paardjes en ze zullen je niet opzettelijk iets doen, maar waarschijnlijk waren ze zo druk en uitheinig omdat het voor het eerst sinds dagen weer best waaide en de bak vol in de wind lag. Scheve mond En tsja als je dan vergeet de bak aan 2 kanten af te sluiten... Frusty
Gelukkig is alles verder goed gegaan en hebben de paardjes lekker door de bak gehobbeld, dat vinden ze samen altijd erg leuk samen Lachen
Voorlopig houdt ik het alleen wel bij longeren!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 35 bezoekers