verslag Laura in the USA (9/8)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 23:50

Beste Allemaal
Zo, weer een tijdje geleden dat ik tijd had om te schrijven. Het is erg druk nu we de laatste weken in gaan. Ik kan me niet meer herinneren wat ik als laatste geschreven heb; ik zal iig even een beknopte samenvatting geven van de laatste dagen: Eergisteren was het een beetje een stress dag want twee riding counselors waren er niet dus moesten we schuiven met de lessen. Gevolg dat ik naar buiten moest met 6 mensen (twee lessen dus dat is veel mensen voor 1 begeleider) en een nieuw paard. Daarbovenop stond de lucht ook nog eens op onweer... Maargoed. Ik hoopte dat er niks mis zou gaan maar helaas... ik wet niet precies wat er gebeurd is maar een paard schrok ergens van, het kind viel eraf en om haar te ontwijken sprong paard no2 opzij met gevolg dat ook zij eraf viel. Sta ik daar midden in het bos met twee kinderen op de grond, vier te paard en twee paarden los. Zucht. Nouja gelukkig kon ik de meiden rustig houden en heb ik de helft de paarden laten vasthouden, de meisjes laten liggen in de positie dat ze lagen (jaja ik heb al een hele emergencytraining achter de rug) en ook nog eens de twee paarden gevangen. Naar de stal gejobcombt (soort walkietalkie) en geprobeerd te vertellen waar we waren. Dat was nogal moeilijk te beschrijven in het engels... maar uiteindelijk kwamen er hulptroepen en konden we terug naar stal met alle paarden en alle mensen. Gelukkig. En net dat we binnen waren begon het te regenen en onweren Lachen Achja je maakt hier wat mee Knipoog
Ohja ik heb ook geshopt bij de Outlet stores en daar een heeeeeele ,mooie (te dure) zonnebril van Ralp Lauren gekocht (misschien dat ie op het net staat; sunglasshut.com een RL bril met vierkante glazen bruinig) oei dat was lekker shoppen Lachen
Verder was vandaag de horseshow dus dat was veel gedoe. We hebben nieuwe roosters gekregen en een aantal meiden hebben verzoek ingediend of ze mij alsjeblieft weer als instructrice mochten. Hihi wel leuk dus!!
Verder is ieder uurtje volgeboekt, vrijdag gaan we naar Wales Tail, het waterpark, zaterdag komen de jongens van Moosilauke hier voor de dance, zondag is mn day off, dan de laatste week is volgeboekt met oa een Soda March, een Candlelight loop, een rit naar Tucker Mountain, etc. Ik merk wel van mezelf dat ik het af en toe zat ben hoor, kleine dingetjes gaan me zooo irriteren. Maargoed, verder gaat t best. Morgen mn evaluatie (eindelijk) Dus ik ben benieuwd.

Nou mensen heel veel liefs en kijk nog eens op Farwell.com want een dezer dagen zal er een nieuwe cabinfoto op staan van mijn cabin (Chipmunk Hollow)
Heel veel liefs en groetjes!!!!

Laura

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 00:04

Wat aardig dat ze toch nog aan ons denkt terwijl ze het daar zo druk heeft. Lachen

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 07:43

Leuk hoor om je verhalen te lezen!!! Jij maakt nog eens wat mee... Haha!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 10:29

Wow, heb jij dat ongelukje goed opgelost, Laura *LOL* . Niet echt een plezierritje die keer Verward . Maar wèl een avontuur bij op je lange lijst Knipoog