Verschrikkelijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:16

Op de Nederlandse veemarkten is er controle van AID en dierenartsen. Als paarden of andere dieren medische zorg nodig hebben wordt daar zeker op gelet en worden mensen ook beboet.

Ken trouwens iemand die op de zuidlaardermarkt een veulen kocht. Paard is nu ZZ-springen. Het is echt niet alleen maar voor de slager wat daar staat hoor, 's morgens vroeg staan er ook echte goeie tussen. (merries die later keur worden etc.)

Ben het trouwens helemaal eens met estragon over die shetjes. Kortzichtige mensen.....

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 23:34

Eigenlijk wilde ik niet kijken, want ik weet hoe ik mij dan ga voelen. Toch even gedaan, maar niet doorgegaan...ik kon en kan er nog steeds niet tegen om zulke verhalen te lezen en de beelden te zien....Het raakt mij echt....ik krijg daar echt pijn van in mijn hart..... Huilen

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 10:29

Estragon schreef:
Echt zo zielig. Er waren natuurlijk ook die er niet in wilde en die werden dan gewoon aan de staart opgetild (de achterbenen raakte de grond niet meer) en er zo ingesmeten.. Ik zei zoiets van J**** wat zielig blablabla zegt er zo'n vent: Ach waar maak je je druk om? Worden toch allemaal frikadellen

Off-topic:Dit geeft vind ik ook aan waarom niet iedereen maar zomaar een shet moet gaan fokken.. Hier komen ze dus terecht als je er geen goed adres voor vind (en het waren er echt heeeeeeel veel)


En geen frikandellen meer eten dus........ Knipoog

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 10:54

wat een verschikkelijke site echt erg

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 15:25

Echt erg maar ik het komt wel allemaal uit 1998 enzo dat is dus al wel een tijd terug

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 15:51

:S dat wilt denk ik niet veel zeggen