Relrite ging uit haar dak! :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Relrite ging uit haar dak! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 08:59

Gisteren was ik samen met tiffy weer bij Relrite, we gingen haar longeren met al het tuig erop en eraan. Tiffy had haar van de week ook al een paar keer gelongeerd met alles erop en het ging prima. Natuurlijk precies als ik erbij ben ging mevrouw compleet uit haar bol haha. Haha!

Echt bokkesprongen niet normaal! Ze kan natuurlijk altijd nog bij de spaanse hogeschool gaan als het dressuren niets wordt. Schijnheilig

Haar achterkantje kwam deze keer wel heel erg naar buiten dus tiffy gaat vandaag even naar utrecht bellen om te vragen of het kwaad kan.
Relrite is door een ongelukkige bevalling compleet uitgescheurd van achteren en heeft daar operaties voor ondergaan. Haar anus kan niet meer goed sluiten hierdoor en nu kwam praktisch de darm naar buiten toe. Ze moet nog een keer geopereerd worden om het boeltje dicht te maken, maar dat zou eigenlijk pas in 2004 hoeven. Misschien moet het nu toch eerder...
Maar wat het best is voor relrite is natuurlijk het belangrijkste!

Nou dat was het verslag, ga nu maar ff aan het werk haha. Haha! Schijnheilig

doeg groetjes van Relly

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:03

Om dit topic een beetje actueel te houden, hier de laatste info. Vanochtend heb ik gebeld met de Faculteit in Utrecht en het is idd beter om haar zsm te laten opereren. Rondom 7 oktober wordt ze weer geopereerd en ze moet ongeveer twee weken van te voren komen om te vasten. Dat vind ze vast niet leuk .

Nu maar hopen dat het deze keer 100% goed gaat . Tot die tijd gewoon lekker de wei op en dik worden. Als iemand nog penen en appels overheeft alles is van nu af aan welkom Haha! .

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 11:12

Acchhh arme relly.... Ach gut
Maar het is natuurlijk beter voor haar...

Nou dat wordt dus even naar de horsebarn tif! Veel snoepies en ander paardenlekkers halen. Vingers aflikken
Ze gaat idd niet blij zijn met die 14 dagen vasten maar ja, daarna is ze helemaal opgeknapt. Vins het wel zielug zeg...we dachten natuurlijk dat het beter ging met haar... Scheve mond

Maar kan haar wel lekker volstoppen nu. Lachen mooi een dik buikje kweken. Vingers aflikken ( als ik dat nou ongestraft mocht doen haha Haha! )
Ik mail je nog. doei groetjes