update Quentin!hij gaat goed :D behalve...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

update Quentin!hij gaat goed :D behalve...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 12:51

het gaat nu eindelijk echt de goede kant op met Quentin!

uitslag van het bloedonderzoek was goed, er was nix te vinden waardoor hij in elkaar is gestort, en ik mag dus weer volop rijden.

daar ben ik nu dus ook meebezig!

maar de fysio komt dus ook nog voor zn rug, en nu ik weer veel heb gereden heeft ie ineens weer 2 harde plekjes in zn rug, vlak bij de schoft, dus 1 van de 2 zadels past niet goed.....of wrsch zelfs alle 2 omdat het 2 kieffers zijn, zelfde maat en liggen t zelfde op zn rug(alleen dan een veelzijdigheid en een dressuur)

dus vanmiddag naar de ruitersportzaak en hopen dat hij snel kan komen kijken en er wat aan kan doen!

ik ben van de week 2x bij merel en mieke(merelberfe en miekevgool op bokt) gaan rijden, en omdat we ook wat gingen springen reed ik dus met het vzh zadel, en ben nog een keer bij mn bijrijdpaard in de bak gaan rijden, ook gesprongen en heb 3x les gehad met mn dressuurzadel, en sindsdien is zn rug dus weer wat gevoelig
(ik had bij merel ook nog op haar fries gereden!dat was echt wel leuk!!)

maar zn rug ja daar baal ik dus wel echt van, hoop dat t door het vzh zadel komt, dat gebruik ik t minste en mn dressurzadel daar rij ik t meeste mee dat moet gewoon passen en kan ik niet missen als er wat aan veranderd moet worden!

maar hij heeft een hele hoge schoft die heel ver doorloopt, richting zn rug zegmaar, dus als iemand weet welk zadel goed past op een paard met een hoge smalle schoft?

nadeel is dat hij nu dus amper bespierd is op zn rug, want ik kan dan wel mn zadel laten aanpassen, maar dalijk is ie weer gespierder en past het weer niet Scheve mond

maar verder doet hij het super, is hardstikke lief, en heeft maar 2 staakpogingen gedaan, wat dus niet tegenvalt!

hij loopt veel soepeler en is lekker los in zn lijf(dankzij de fysio, en ik heb veel gelongeerd)

zondag heb ik weer een wedstrijd, ben benieuwd hoe dat gaat!

en dalijk ga ik bij ons in de bak rijden(de enige bak waar hij extreem veel in staakt, ben benieuwd hoe dat gaat.....)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:27

Fijn dat het zo goed gaat met hem!
Hij loopt iig al een stuk relaxter (als je die keer met het springen niet meetelt dan) en ik vind hem erg vooruit gegaan! hij krijgt weer spiertjes.
Ik hoop voor jou dat het ook alleen aan het VZH zadel ligt.
Als je een nieuw dressuurzadel moet aanschaffen raad ik het Tweespan Legacy aan- super fijne zadel en een super service van hun kant uit. duurt wel een tijdje voor je het binnen hebt, maar dan heb je zeker wat!
Ik heb de mijne terug dus kom het maar weer een keertje uitproberen!
enne als je vaker wilt oefenen- je weet ons te vinden! Dit weekend weer?

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:43

Gras heeft ook een hele hoge, ver doorlopende schoft..
Ben echt SUPERlang met het vinden van een zadel bezig geweest, en de 1e bleek nog niet goed te zijn. Nu hebt ik een Ainsley, en die ligt super!

Hij had trouwens ook toen we het 1e zadel kochten veel minder bespiering dan nu, dus dat maakt ook aardig verschil Scheve mond

Succes met je zadel Knipoog.

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:49

fijn dat er iig niets ernstigs gevonden is in zijn bloed, maar aan de andere kant toch ook wel creepy dat je nu nog niet weet waarom ie in elkaar gestort is...

Misschien moet één van je zadels alleen even opgevuld worden. Das een kwestie van maar 1 dag missen, toch??

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:01

Dit is goed nieuws! Fijn voor je dat je weer gewoon kunt gaan rijden. Net wat mause zegt, wel fijn dat er niks ernstigs is gevonden, maar aan de andere kant blijft het dus een vraag waarom hij is ingestort... Maar het gaat nu naar horen goed... Veel succes met je wedstrijd!

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 19:10

Ainsley!!! Ik heb de Ainsley Integra de Luxe. Superfijne zadels!! Het pas op eigenlijk elk paard. Hij heeft van achter vrij brede kussens waardoor het zadel mooi verspreidt ligt. Dit heeft overigens elke ainsley! (behalve de hele oude dan)

Balen dat dit er nu weer tussendoor komt maar wel super dat je weer mag rijden...

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 19:22

Ik heb ook een Ainsley maar de mijne is eerst wel voor ruim 200 euro verspijkerd door de zadelmaker....er bestaat gewoonweg geen zadel dat op ieder paard past (no offence, overigens:))....

Ik denk dat het beste iks om een zadelmaker met verstand van zaken eens te laten kijken Renske, er kan echt heel veel veranderd worden aan een zadel.
Succes en fijn dat het weer beter gaat!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:27

Fijn dat het weer wat beter gaat. Maar toch moeilijk dat het zo twijfelachtig blijft. Ik hoop voor je dat een ander zadel uitkomst biedt.

Tja en zadelmerken noemen zo via de computer lijkt me erg moeilijk. Daar heb je een zadelservice voor Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hooi, IASCrawler, Liesje89, Plonspony, Vagabondo, Vinny12511 en 130 bezoekers