Ratseflats onderuit :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 19:13

Was vandaag bij de paardjes bezig, binnen aan het opruimens omdat het zo pokke irri hard regende....
Maar ik moest ff voeren dus toch maar ff naar buiten toen het droog was....dus ik hang die kwpn'r zijn emmer om z'n nek omdat anders de rest z'n vreten opvreet en geef amu een appeltje,maar het waaide heel hard en daar word amulet altijd een beetje gek van in de kop dus die begint heel hard te rennen en bokken en vliegt zo ratseflats onderuit *LOL*
Ik moest zo hard LACHEN echt...dus hij gaat zo zitten kijkt een beetje leip voor zich uit en staat op en rent zo verder...... Clown stomme clown.... Haha! Amulet dan he

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 19:55

hahah lachen is dat he.
Ik heb dat ook een keer gezien en laatst nog eens bij de veulens die op het land naast mijn paard lopen. Die beesten glijden uit , staan op en gaan weer net zo hard verder. Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 21:22

hahaha jah da's altijd prachtig om te zien! Als Pinky geen zin heeft om rond te rennen in de longeer bak gaat hij keihard galloperen, plat door de ronde. Maar ja, als het glad is gaat hij onderuit. Dan staat hij echt heel kwaad weer op en bokt altijd ff na Clown(waardoor hij soms nog een keer onderuit gaat Haha!)
haha maf ding!