Mijn eerste les van Ron de Keyser

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laura

Mijn eerste les van Ron de Keyser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 08:55

Jaja Haha!
ZOals al eerder vermeld is mijn instructrice er mee opgehouden en hebben we nu Ron de Keyser als clubinstructeur.
We hadden al 1 les van hem gehad maar daarbij had hij voornamelijk gekeken naar hoe wij reden. Nu moesten we dan echt aan de bak.

Stappen op de binnenhoefslag en rechtrichten.
Waldo was weer eens niet voorwaarts te schOppen (zucht) en besloot om ook maar helemaal met de kop in de lucht te gaan lopen. Even duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was en aan de slag. Dat rechtrichten is nog best lastig, als je er op let. Vooral een overgang naar de stap en dan weer wegdraven in een rechte lijn gaf problemen. Dat staat ook altijd op mijn coupon: minstens 3x een 5: slingerend Knipoog

Na het stappen en overgangen rijden hebben we ven gegaloppeerd en toen heeft hij nog voorgedaan op het jonge zwarte paard hoe hij aan de slag wilde. Dat betekende: op twee teugels en twee benen. Dat het hoofd daarbij naar voren was maakte niks uit (joehoe, dat kunnen Waldo en ik wel Knipoog ) Dus ik heb nog even fanatiek door de bak gedraafd en zowaar begon meneer een beetje tempo te krijgen (zei het met de neus de lucht in) en vervolgens ging hij daar zowaar op zakken.

Genoeg huiswerk voor de volgende keer dus Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie