Warme handschoenen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Warme handschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:09

Ik rijd altijd met handschoenen, ik kan echt niet zonder. Dan heb ik direct blaren. Maar het is zo warm om nu met handschoenen te rijden! Iemand een tip?


Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:18

ik had dat eerst met mijn oude teugels, ik heb andere teugels gekocht en nu heb ik er geen last meer van, misschien helpt dat Verward

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:33

Ik heb gewoon van die katoenen handschoenen met nopjes. Die zijn niet zo heel erg warm. Of heb je die al?

Of idd wat Nero zegt andere teugels?

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 12:32

Die katoenen handschoentjes vind ik que kwaliteit niet zo goed. Binnen de kortste keren zijn die nopjes eraf.

Ik heb ook al allerlei soorten teugels geprobeerd maar het helpt niet.
De teugels glijden altijd door mijn handen. Verdrietig

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 12:50

ow, ja dan weet ik het ook niet,
misschien eelt kweken *LOL* Schijnheilig

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

Nouvel

Berichten: 28536
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:33

Ik heb ze ook met dit weer gewoon aan met rijden, dan maar even zweten...
Ik heb ook wel eens handschoenen gehad die aan de binnenkant leer waren en bovenop je hand soort gehaakt, als je begrijpt wat ik bedoel Haha! ! Dan heb je nog een beetje ventilatie, misschien is dat wat?

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:38

Ik heb ze nou van Roeckel koste me erg veel maar ik vind ze een stuk fijner dan die van Imperial Riding en naar mijn idee zweten ze ook minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:52

Die gehaakte dingen met leer heb ik inderdaad altijd, maar ze blijven warm en bovendien glijden de teugels nog steeds uit mijn handen.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 14:30

alle handschoentjes zitten volgens mij warm met 30 graden!

............

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:00

Ik reed altijd met handschoenen, zonder vond ik het echt niet prettig rijden. Dus ook al was het ongelooflijk warm, mijn handschoenen gingen aan. Op het einde reed ik altijd met handschoenen van Roeckl,ze zijn duur maar ik vind ze super. vooral die 'light and grip"

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 16:41

Ik rij juist met handschoenen omdat de teugels gaan glijden als mijn handen zweten.
Je heb ook teugels met nopjes ,maar die werken in combinatie met (nep) leren handschoenen het beste.
Misschien kan je je handen indeppen met ??? (ateletiek mensen gebruiken dat ook... dat witte spul....hoe heet dat nou?Zodat je niet uit de ringen glijdt.)
Maar dan rij je weer met hele witte handen Lachen en met zweten is dat er volgens mij ook zo af.

Je bent wat je diepe, bezielende wens is en zoals je wens is, zal je wil zijn.
Zoals je wil is, zullen je daden zijn en zoals je daden zijn, zal je lot zijn.

recreatie +2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:53

Magnesium (vroeger op turnen gezeten, vandaar) Lachen

Nouvel

Berichten: 28536
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:01

Sammm schreef:
Die gehaakte dingen met leer heb ik inderdaad altijd, maar ze blijven warm en bovendien glijden de teugels nog steeds uit mijn handen.


Heb je dan van die hele gladde leren teugels?
Dan moet je eens springteugels proberen, met die leertjes erop als het echt om het doorglijden gaan. Dat scheelt wel wat.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:06

Eerst reed ik altijd met die van IR, maar die verslijten echt heel snel. Qua teugels maakte het wel verschil, nu heb ik leer met rubber aan de binnenkant. En toch bleven de handschoenen schuiven en slijten.

Nu heb ik ze van Kieffer (echt leer) en ik moet zeggen, dat werkt perfect en is ook niet warm! OK dan!

Toos paardloos

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:08

ik heb ook last van blaren maar met handschoentjes rijden vind ik irritant... vraag niet waarom ik vind dat gewoon niet lekker zitten

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:44

Ik rijd altijd met handschoenen. Liever zweethanden dan kapotte handen. Die van Imperial riding (Leatherfeel handschoenen) heb ik gehad, maar die slijten door op mijn knokkels. Heb nu Roeckls, ook dunne, die heel wat langer mee gaan.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 10:40

Die teugels met dat rubber aan de binnenkant heb ik ook al geprobeerd, maar weet je wat het is met die dingen, dat ribber is er al heel snel af op de plaats waar je het altijd vasthoudt als je het vaak gebruikt. Scheve mond

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 10:43

Afbeelding
Ik rijd altijd met deze, van Mountain horse. Ze zijn wel klef met warm weer, maar zoals hierboven al gezegd liever zweet handen als kapotte handen. De kwaliteit is niet super, ze gaan (bij mij) niet zo lang mee maar ze zitten mij echt lekker.[/img]

"What we call human nature, is actually human habit.."

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 11:42

Een tijdje zonder rijden alleen dan krijg je wel blaren auw auw maar daarna heb je eelt en kan je gewoon weer rijden...

Anders andere handschoenen of andere teugels.

Ik had ook een keer met springteugels gereden en kreeg blaren en als ik met dressuurteugels rij heb ik nergens last van.

Succes verder

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 12:13

Ik krijg ook blaren als ik zonder rijd. Heb het liever een beetje warm dan dat ik blaren krijgt. En ik rijd nou al bijna elf jaar en heb nog steeds geen eelt dus denk niet dat dat helpt!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 17:27

Ik rijd nu met die van Imperial Riding. Ik vind ze echt super!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 18:26

Ik rijd ook altijd met handschoenen, zelfs met dit weer. Heb die van Harry's Horse, van een soort rubberachtig spul met stoffen inzet op je knokkels. Daarin heb ik nooit last van zweethanden. Ik vind ze echt ideaal en wil geen andere meer.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 20:26

Ik heb zelf ook de handschoenen van mountain horse. Ik ben er erg over te spreken. Vind dat ze behoorlijk lang mee gaan. Ik heb ze nu alweer ruim een jaar en alles is nog heel. Van boven zitten er gaatjes zodat er voldoende lucht naar binnen kan. kosten € 19,-

Wodan en ik onderweg in de M2

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 09:25

Ik heb helaas geen tip voor je..... het is gewoon bale... ik rij ook altijd met hanschoenen en kan gewoon niet meer zonder, om de een of andere reden rij ik niet lekker meer.

Suc-6 met je probleem, ik heb er ook last van.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, _MelissaV, GoogleAdsense, Icelandshet, Jette, Kashmino, Sintara, voet en 11 bezoekers