Eindelijk foto's te zien in mijn profiel van Odin!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Odin

Eindelijk foto's te zien in mijn profiel van Odin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 08:15

Het is me eindelijk gelukt om foto's in mijn profiel te plaatsen! Het resultaat is (al zeg ik het zelf) best mooi geworden.
Neem gauw eens een kijkje!

Om jullie nieuwsgierig te maken alvast 1 van de foto's:

Afbeelding

Ik vind zwart-wit foto's altijd erg sfeervol op de een of andere manier. Op onze digi zit een mogelijkheid om dat van tevoren in te stellen, en Eric heeft deze dus gelijk in zwart-wit geschoten. Cheese!

En, vinden jullie het wat?

27-10-13: Weer eens wat rijfoto's: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1748038
Romanov (Rubin Royal x Ramino x Weltmeister [OLD]): M2 + 6 dressuur

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 08:19

Hoihoi,

hele leuke (en vooral ook mooie!) foto's hoor! Ik mocht willen dat ik ze ook zo kan maken, maar actie-foto's lukt me niet echt goed tot nu toe

Groetjes!

Nog enkele plaatsen vrij op onze Paddock Paradise nabij Bergen op Zoom (NB). Meer informatie via PB!

Mama van Floris sinds 27 augustus 2011 en Hidde 30 september 2013

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 08:25

Chubby schreef:
hele leuke (en vooral ook mooie!) foto's hoor! Ik mocht willen dat ik ze ook zo kan maken, maar actie-foto's lukt me niet echt goed tot nu toe

Bedankt! Mijn man Eric heeft als hobby fotograferen en heeft dus inmiddels best oog voor de mooiste plaatjes. Verder hebben wij een hele goede digi, die 5 foto's vlak achter elkaar kan maken. De mindere foto's mik je gewoon gelijk weg en zie hier het resultaat...

27-10-13: Weer eens wat rijfoto's: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1748038
Romanov (Rubin Royal x Ramino x Weltmeister [OLD]): M2 + 6 dressuur

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 08:28

Hele gave foto's. Paardje is super mooi, ik hou zeker van dit soort paarden.
Succes met de wedstrijden.

Picasso

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 08:31

Yep, ik heb ook in je profiel gegluurd en het ziet er allemaal heel erg leuk uit. Leuk paard, mooie foto's. Vooral die van je paard los in de bak; echt geweldig! Hoe zo'n dier uit z'n dak kan gaan hè? Dat is zo'n mooi gezicht!

Moondancer: dressuur Z2+wp, springen L+wp en nogmaals Z1+wp
Charlie: zadelmak.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 09:54

gave foto's, vooral die vlieg foto met dat witte paard op de achtergrond

Eindstand Tal: dr M1+1, spr B+2, sgw B+2. En nu gaan we lekker buitenritjes doen...
Flo gaat vast haar best doen om dit te evenaren! Oh wacht dit zijn natuurlijk ook al prestaties: 4e bij de Boktveulenverkiezing 2010 en Penny's Next top Model
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. -Eleanor Roosevelt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie