Zooltjes :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Zooltjes :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 17:40

Hoi Lieve Bokkers,

Ik ben vanmorge naar een podotherapie geweest, (zie: [VvdD] Zou het goed komen?... )

Na lang stil blijven staan en verschillende banen heen en weer te moeten lopen is de arts er uit gekomen dat ik ontiegelijk scheef sta, heel mijn massa leunt op de linkerkant, en op de linkerkant is mijn voet helemaal doorgezakt en staat alles scheef. Scheve mond

Dit kan te maken hebben met mijn rug volgens de vrouw (zie: [VvdD] Uitslag MRI-SCAN....... )
Of een kleine aanleiding zijn van waarom mijn rug zo slecht is.

Ik krijg over 3 weken één zool voor onder mijn linkse voet die als het goed is het ingezakte deel van mijn voet gaat verstevigen, recht zetten en weer terug om hoog laat komen zo dat ik weer een stukkie rechter kan staan .

Hopelijk gaat dit een beetje helpen, al kun je een beetje resultaat pas zien na een half jaar lang elke dag op dat ding te lopen!

Liefs, Mireille

Cowgirl

Berichten: 23754
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:40

Nou hopelijk is dat een goede oplossing voor je, al wordt je pijn maar dragelijker en dat je dan met behulp van pijnstiller weer normaal kan leven.

Ik weet wat je voelt want ik zit nu al 5 maanden met een hernia en sinds afgelopen vrijdag is het helemaal mis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:45

Ik ben eerder ook wel naar de fyshio therapeut geweest voor zooltjes. Door het vele paardrijden staan mijn knieen dus helemaal scheef (naar binnen dus).
Het heeft nu (gelukkig) geen zin meer om ermee te stoppen, maar stel dat ik er nog niet zo lang bij zat dan moest ik er waarschijnlijk mee stoppen! Heb ik even mazzel Knipoog !

Maarem, die zooltjes hielpen bij mij dus echt helemaal nix.