Paard met pensioen

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Boxer

Paard met pensioen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 12:33

Sinds een weekje heb ik dus een "nieuwe" aanwinst in de wei staan. Nieuwe tussen haakjes, want hij is wel nieuw bij mij, maar zelf niet nieuw.
Het is een 11-jarige ruin. Op de manege waar ik al wat jaartjes rijd, hebben ze de laatste tijd zoveel nieuwe, brave paarden bijgekregen, zodat deze ruin eigenlijk een beetje "overbodig" werd. Hij is op stal niet altijd even braaf (bij anderen), hij is al 7 jaartjes op de manege werkzaam, dus bij elke les baalt hij gewoon dat er weer een zadel opgeknalt wordt (sommige mensen kunnen echt lomp zijn). Omdat ik toch op zoek was naar een paard waar ik alvast wat verder mee kan rijden (mijn andere paard is 3 en net zadelmak) heb ik geopperd of ik hem dan niet over kon nemen. En dit kon dus.
Ik heb al verschillende keren met hem in de les gereden en hij is lekker pittig (hier kan dus ook al niet iedereen mee overweg, dit bedoel ik niet opschepperig hoor Knipoog ). Ook is hij 100% verkeersmak. Ik vond hem dus eigenlijk altijd al errug leuk. En nu staat hij dus samen met mijn andere paard in de wei van zijn vroege pensioen te genieten. Hij is verder topfit hoor, niks mis mee, maar omdat er op de manege gewoon "bravere" paarden bijgekomen zijn, was hij de aangewezen kandidaat om te verhuizen. Nou ik vind het prima Haha!
Lekker de hele tijd in de wei i.p.v. op stal. Hij geniet echt, en vervelend op stal, ik dacht het niet. Cool

Groetjes Thea

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:01

Wat gaaf voor jou, maar nog meer voor het paard! En 11 is zo oud nog niet, die kan nog heerlijk minimaal 10 volle jaren in het land spelen. Wat lijkt me dat een luxe zeg, een paard erbij kunnen kopen en in je eigen land zetten. Dat zie ik mij met een stalhuur van 350 euro helaas nog niet doen...

Live is what happens to you while you are making plans....
Te koop: verschillende wedstrijdjasjes: Anky mt38, Equipage cognac mt38 en HKM Donkerbruin mt40

Wuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:33

He wat gaaf zeg! Je kunt er vast nog heel wat jaren plezier van hebben want 11 is inderdaad nog niet oud. Gefeliciteerd!

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 06:25

He Boxer!!! Leuk voor hetpaard dat ie nu lekker bij je andere paardje van zijn vroege pensioen mag genieten. Wanneer komen de eerste foto's ???
Ik vind elfjaar ook nog echt niet oud hoor!!

www.fjovrili.com
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:28

hoi,
veel plezier met z'n alle!!!! ...... dit vind ik dus echt heel TOF!!!!!
gr,sas.

ALOHAAAAAA......From Hoenderloulou....

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 10:04

gefelciteerd en veel plezier met je nieuwe paardje en is wel lkkr voor m in de wei!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie