Bedonderd door je eigen vriendin ??????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:42

Ik snap eigenlijk niet waar de drukte nou om gaat..? Jij verkoopt je paard, diegene verkoopt hem door. Is haar toch goed recht? Jíj bent toch degene die hem weg gedaan hebt?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:49

Laura schreef:
Ik snap eigenlijk niet waar de drukte nou om gaat..? Jij verkoopt je paard, diegene verkoopt hem door. Is haar toch goed recht? Jíj bent toch degene die hem weg gedaan hebt?


zowel zij als ik hadden afspraken met de kopers.......dus dan gaat dit natuurlijk niet helemaal op

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:54

ja dat is wel zo maar verkocht = verkocht..
hoe banketstaaf het ook is, het is geen nette actkie van die vriendin maar als zei hem heeft gekocht mag ze er pricipe mee doen wat ze wil..
maar ik zou zoals ik al zei naar die nieuwe eigenaar gaan om na te trekken of ze alles weet van het paard en dat er anders een mogelijkheid is om haar terug te kopen...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:56

Natuurlijk hebben jullie gelijk, maar je voelt je toch behoorlijk in je kruis getast ........ Ik ben er na 16 jaar nog boos over en ik hoef haar nu nog steeds niet tegen te komen.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:59

ja ik snap wel dat het voor haar erg banketstaaf is.. maarja behalve op vriendschappelijk gebied heeft ze niets fout gedaan..

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:04

Naaistreek van die vriendin... Maar alvast veel succes met bevallen gewenst Haha!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:05

smaartens schreef:
ik snap niet dat mensen zo gemeen kunnen zijn
kan ik echt met mijn verstand niet bij


Lips are sealed jaja.........

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:24

Hmm dat vind ik ook niet kunnen.
Als je je paard verkoopt aan een vreemde, ok dan kan er van alles mee gebeuren.
Maar je hebt zo'n vriendin in goed vertrouwen en ze heeft je nu goed belazerd.

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:35

Zo'n iemand kan je niet een vriendin noemen, als ze echt je vriendin was had ze het eerst met jou besproken en waarschijnlijk ook wel voorgesteld dat jij hem eventueel terug zou kopen...... maar ja je ziet maar weer wie je wel en niet moet vertrouwen

sterkte verder

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 23:12

ben het er helemaal mee eens. wat een rotstreek. ook al is zij de nieuwe eigenaresse en zou ze er alles mee mogen doen zoals ik hierboven ergens las dan vind ik het qua vriendschap een rotstreek. zo iemand zou ik snel uit mijn vriendenkring zetten. ik snap niet dat iemand zich dan nog een vriend van je durft te noemen. maar goed succes en succes met de bevalling.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 00:42

Nee dat ligt echt niet aan jou
Het is gewoon een misselijke k.l.ote streek Boos!
En dan denk je dat je je vrienden kunt vertrouwen,zo zie je maar weer je wordt beduveld waar je bij staat.
Het ergste vindt ik(maar dat zul jij ook ongetwijfelt vinden) dat het paard de dupe is van dit alles,als ze hem de rust niet eens gunnen die hij nodig heeft wordt het probleem alleen nog maar erger,en dan komen ze zeker weer bij jou of je hem niet terug wilt kopen Verward
Zulke mensen ik kan ze wel schieten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 08:00

Het is zeker heel erg triest voor jou en je paard en helaas hoor je dergelijke verhalen te vaak.
Ik vind dat je een paard dat iets mankeert ook niet moet verkopen. Zodra je verkoopt ben je alle zeggenschap kwijt, ondanks mooie beloftes. Dus voor iedereen die ooit voor zo'n situatie komt te staan zou ik zeggen: blijf altijd zelf de eigenaar van je paard, zoek een bijrijder of geef je paard in bruikleen, maar zorg er voor dat je zelf zeggenschap behoud.