Zometeen naar Divoza

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Zometeen naar Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 13:08

Aangezien ik aanstaande woensdag jarig ben en nooit weet wat ik wil hebben.
Ja dat krijg je als je altijd alles koopt wat je wilt, dan weet je niets meer voor je verjaardag te vragen.....
Ga ik zometeen maar naar Divoza in Zoetermeer. Mijn vriend vroeg me vanmorgen wat ik voor mijn verjaardag wilde hebben en ik wist weer eens niets te verzinnen. Na de afgelopen maanden een nieuw zadel, shabrakken en hoofdstel gekocht te hebben, was het enige wat ik kon verzinnen "een zak voer"(want dat is op....).
Na heel lang nadenken, vroeg mijn vriend of ik misschien naar Hyporama wilde, maar daar ben ik al een paar keer geweest en wilde weer wat anders.
Toen zei hij dat we dan wel naar Divoza zouden gaan.
Ik bedacht me dat ik na de verkoop van mijn (helaas) te kleine rijbroeken, nog maar twee rijbroeken heb, waarvan er eentje zelfs officieel van mijn vriend is...dus cadeautje nummer 1...een nieuwe rijbroek..... en toen kwam het los
Ik wil ook wel nog nieuwe stalschoenen, chaps en van die winterlaarzen met reflectoren (lekker warm in de winter), een leuke deken voor Lars (heel langszaam aan begint de kriebel te komen hem deze winter te gaan scheren), aha mijn equishine is bijna op en mijn ledervet ook. Kijken of ze ook nog reflectoren hebben voor aan je teugels en, en, en

Dus zometeen om 2 uur gaan we lekker naar Divoza en ga ik er even voor zorgen dat al onze centjes van deze maand heel snel opgaan..... JIPPIE lang leve mijn verjaardag en mijn paardenspulletjes-koopzucht

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:49

echt super groot daar, he! ik wil er ook wel een keer heen, maar t is beetje ver voor mij. en volgends mij is divoza ook niet 1 van de goedkoopste toch?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:53

Als je ff zwaait zwaai ik ff terug, dat gebouw met Kuiper en Burger erop langs de A12, daar zit ik (vlak bij divoza).

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 16:47

Ik heb gezwaaid, maar je zwaaide niet terug...hoe kan dat nou Knipoog
Eigenlijk vind ik Divoza flink tegenvallen.... ik heb dus alleen maar een rijbroek en een bak met snoepjes gekocht. Vol goede moed kwam ik binnen. Poster met alle kortingen erop...maar toen ik eenmaal binnen was, zonk de moed me al in de schoenen. Ik vind het erg klein en er is mijns inziens weinig keus. Nee elke keer als ik bij Hypo of iets soortgelijks binnen kom dan valt het me de laatste tijd zo tegen.....jammer