Bang voor de golven ???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Bang voor de golven ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 14:18

Toen ik een tijdje trug naar het strand ging met mn paardje wilde ze niet door de golven , want dat was echt heeel erg eng twas net of de golven aanvielen ofzo zo zat ze er naar te kijke. Door van die kleine plassen waar die kinderen altijd in spelen wilde ze wel heen want daar zit geen beweging in Lachen hebben jullie ook van dat soort paardjes en wie weet er iets om het minder eng te maken voor der???
gr Nina


1metjePaard

Berichten: 389
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Alphen (nb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:49

Hihi ik herken het ik kom iedere week op het strand maar denk maar niet dat Neva door de vloedlijn wil lopen Verward stel je voor dat die golfjes je aanvallen Bloos!

Groetjes Monique

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:57

Matti was eerst ook altijd bang voordat soort dingen..water, golven..yoen er eenmaal een paard voor haar liep het water in vond ze het niet eng meer, ze aarzelde wel hoor maar wat medewerking van mijn been vertrouwde ze het toch wel, het andere paard liep gewoon een einde het water in en dan wil ze er toch wel achteraan...het is gewoon een beetje vreemd, vroeger was ik er ook bang van hoor..hihi

!Update profiel!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 15:44

ook met iemand anders erbij is het nog steeds heeel erg eng! want haar motto is vooral vertrouwen op jezelf hahaha!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 20:10

Ivanka wilde ook niet zo de zee in, golfjes die omklapten waren erg eng namelijk Schijnheilig
Op een gegeven moment kwamen we bij zo'n plas, die langzaamaan de zee in ging, dus wij die plas in. Alles ging goed, we waren zelfs ècht in de zee toen... toen kwam er helaas een golf aan. Ivanka stond echt aan de grond genageld Haha! Hoofd omlaag, "snurken" *LOL*
En toen ging ze er maar snel uit Tong uitsteken

happyhorses

Berichten: 59
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: koog a/d zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 21:18

haha, heb ik gelukkig geen last van.

eey mensen!!!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 22:42

ben dus niet de enige die er last van heeft, ook al is het soms irritant het heeft ook wel wat Lachen

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 22:46

fabiola schreef:
ook met iemand anders erbij is het nog steeds heeel erg eng! want haar motto is vooral vertrouwen op jezelf hahaha!
]

Mijn Redna is echt net zo. Ben voor de zomer ook naar het strand geweest.
Die ging ook door de stilstaande plassen (na er heeeel lang naar gekeken te hebben) maar de zee met die golfjes Extreme duivel zeker die golfje met dat schuim erop daar moet je het snelst voor aan de kant springen... Rolleyes
Ze deed het ook niet met een ander paard erbij (haar bille maatje deed het namelijk wel). Ze heeft het zelfde motto als die van jou geloof ik.

boontje
Berichten: 239
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 22:57

Je zou eens kunnen proberen om hem achteruit de zee in te laten lopen.Dan ziet hij de golven niet op zich af komen.Veel plezier op het strand!!

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 07:52

Fie is een keer zo geschrokken van een schuimkop op een golf toen ik met haar in zee reed, dat ik gelanceerd werd en zij er vervolgens nooit meer in durfde...

Ik was heel rustig door de zee aan het draven toen er opeens een golf voor haar neus om sloeg... Ze schrok zich dood en begon opzij te springen en naar het strand te rennen, en daar lag ik!
Paard los op strand en ik doorweekt!!
Gelukkig was Fitzroy erbij en bleef Fie bij Fitz in de buurt zodat ik haar zo weer kon pakken.
Maar ik moest wel met een nat pak verder en Fie heeft daarna nooit meer de golven in gedurfd...
Als de zee heftig is loopt ze liefst tegen de duinen aan om er maar niet bij in de buurt te hoeven komen!
Als het eb is en er zijn van die binnenwatertjes of als de zee heel stil is loopt ze er gelukkig nog wel zo in.

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 12:03

zo erg is het bij fabiola nou ook weer niet haha dat ze tegen de duinen oploopt (fijn om te weten dat het erger kan Knipoog )

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 22:36

boontje schreef:
Je zou eens kunnen proberen om hem achteruit de zee in te laten lopen.Dan ziet hij de golven niet op zich af komen.Veel plezier op het strand!!


En dan iets voelen en als een raket eruit schieten zeker zodat je zelf achteruit de zee in kukelt Haha!..lijkt me niet de oplossing en bovendien hebben ze het zo door..tsja het ene paard is het andere niet..

!Update profiel!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 11:18

hahaha idd dan word je alsnog gelanceerd in het water Haha! maar die van mij is veelste slim haha dus kdenk idd dat dat niet de oplossing is ..

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, AmenteC, Bolletje29, c_alsemgeest, desi92, gillian, Hawkeye, nikkipeeters, Pellelilly, Vagabondo, VogeltjeM en 139 bezoekers