Over Divoza Leek en de Mondoni-rijbroek

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 12:12

Komende maandag zou ik naar Divoza gaan om eens te kijken of die Mondoni-rijbroeken wat voor mij zijn. Nu kreeg ik echter van iemand te horen dat de nieuwe broeken pas woensdag geleverd worden. Er zijn dus waarschijnlijk veel te weinig broeken voor de klanten die zo'n broek willen kopen.

Als je dus voor zo'n rijbroek naar Divoza gaat, kun je beter woensdag heen gaan in plaats van maandag.


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 13:27

Wat een eikels zijn het ook.....dit is weer typisch Divoza.
Ik dacht misschien.....ga ik ook nog wel zo'n broekie d'r bij kopen, m'n groene is bijna overleden, maar ik heb nu niet zoveel zin het risico te nemen dat er nix is.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 14:12

Normaal gesproken is het wel zo..... als ze uitverkocht zijn.. sturen ze de broek die je wilt wel kosteloos naar je toe

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 14:17

Ik was dus zaterdag bij Divoza (zoetermeer) en ik wilde dus ook een nieuwe Mondoni, en mijn maat (38) hadden ze niet eens! Ze zouden nog binnenkomen omdat ze volgende week in de aanbieding zijn.

Nou dan ben je m.i. al te laat met je inkoopbeleid! Je moet ze gewoon al die week ervoor in huis hebben....
(zucht)

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 01:19

Zucht....Divoza....ze zijn me nog een dikke 1100 gulden en een gelpad t.w.v. 158 gulden schuldig. Ja je leest het goed. Een of andere grapjas daar heeft misbruik gemaakt van mijn creditcard nummer en mijn bankrekening leeggeroofd. Ook hebben ze me tot 4 keer toe bij een bestelling het verkeerde gestuurd waarvan het maar 1 keer netjes is afgehandeld. Ik denk dat het tijd is voor een rechtzaak Boos! Extreme duivel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desireeee_x, Hanneke137, jitskenienke, Talishe, Zunzuncito en 39 bezoekers