Al een maand zonder de pony's

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fleury

Al een maand zonder de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 22:10

Ik word er echt gek van! 10 juli ben ik voor het laatst naar de manege gegaan. Toen ging ik wadlopen en daarna op vakantie zodat ik de laatste 3 lessen gemist heb. Nu ben ik al ruim een week terug van vakantie en is de manege dicht gegaan van 28 juli tot en met 24 augustus.
Al meer dan een maand zonder de manege en nog 3 weken te gaan Huilen '
Op vakantie heb ik wel gereden alleen dan was echt een uurtje rijden en dan weer weg (kon er niet mee praten Tong uitsteken) maar ik mis gewoon het verzorgen van die pony's en het helpen overal mee! (zelfs het strooien enzo zou ik nu GRAAG doen!:P)

Wie moet er ook zolang wachten voordat er weer de mogelijkheid is om naar je lievelingspony te gaan? Ik hoop iig snel dat ik weer naar Shalan toen kan Ach gut

(wat een zeur ben ik he)

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 07:42

Ik vond 5 dagen al teveel (terwijl ik op ponykamp was Verward ) om Speedy te missen....

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 09:57

o ik kan makkelijk een maand paarden missen hoor...Staan ze niet een keer op de wei dat je kan gaan kijken ofzo?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:50

tjah ik vond het ook wel moeilijk om junta 5 weken te missen poeh poeh blij dat ik weer thuis ben Haha!

Dyonne
Moderator AR, MD, VS, BEH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 15:42

Ik kan de pony's ook altijd slecht missen, maar kan er gelukkig altijd heen, ik kom niet meer op een manege. En bij ons ging die op zijn hoogst twee weken dicht.

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 18:59

Ik heb Guus ook een hele week moeten missen omdat ik met vakantie was, daarom ga ik ook niet langer als een week met vakantie. Maar een maand zonder mn knol moet ik niet aan denken.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 19:35

Ik ben al...*even denken* 8 maanden paardloos...ik heb dus ongeveer al 8 maanden niet gereden...ja af en toe tussendoor...
Maar over een paar daagjes kan ik alles weer gaan inhalen Haha!

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:31

Fleury schreef:
(wat een zeur ben ik he)

Idd.....Ik kom nooit meer in de manege stallen en nooit meer bij de pony's....manege failliet verklaard alle pony's verkocht Huilen Huilen Huilen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie