ben een paardje aan het beleren...... Gaaaaaaap...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 01:47

beter toch?? Ik heb t wel een paar keer heel anders gehad.. dan ben je dus echt niet blij...

parnassia
Berichten: 826
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:34

heb al wel meer brave Krack C verhalen gehoord, bij ons ook zoeentje, engelachtig, beleren, 1e wedstrijd en daarna ook geen stap verkeerd.

(off topic, Threbo, wat een superavatar!)

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:28

gijsenkim schreef:
wees blij.


Hier sluit ik me helemaal bij aan

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 14:51

Onze ruin/ toen nog hengst deed ook zo en nog wel meer paarden waar ik voor het eerst op zat. Ze kijken wat oenig om en proberen aan je voet te snuffelen enzo.... Berijd je maar vast voor op hoe het zijn zal als hij straks getraind wordt en spieren ontwikkelt! Dan worden ze vaak iets gebekter. Maar tot die tijd kun je je lol natuurlijk mooi op zo!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 20:09

gijsenkim schreef:
Ik heb nog wel een leuke voor je, Een 4 jarig hengst die tot nu toe iedereen die een poging gewaagd heeft er in no time afgekregen heeft. We hebben hem zelfs weggebracht en kregen hem terug met het stempel levensgevaarlijk. Voel je vrij om het te proberen. Wees blij dat je paard zo braaf is, wat wil je? Je nek breken?


Je mag heb van mij langsbrengen! Haha! Wij zouden Tosca ook laten beleren maar na aanvraag werd ze geweigerd omdat ze een Jazz is. Toen heb ik lekker eigenwijs gedaan en zelf gedaan!

Maar Thunders is toch apart. Ik heb ook nooit echt bokkende paarden gehad maar de tweede keer erop en dan gelijk al weg draven.............. nee dat heb ik nog nooit gehad! Hij komt te koop te staan als hij goed door gereden is, dus als iemand nog een braaf paard zoekt!!! Knipoog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 20:26

LuvdaTossa schreef:
[Je mag heb van mij langsbrengen! Haha! Wij zouden Tosca ook laten beleren maar na aanvraag werd ze geweigerd omdat ze een Jazz is. Toen heb ik lekker eigenwijs gedaan en zelf gedaan!

[/quote]


Dit is wel iets anders dan een lastig paard. Henk, Marlies en ik hebben met zn drieen 70 jaar ervaring met het inrijden en beleren van paarden (ook hele lastige) dus we weten enigsinds wel wat we doen. Dit is een supergoed sportpaard met een nadeel. Hij heeft zelf zijn grens bepaald. En dat is iets anders dan gewoon lastiger zijn met inrijden.

Ferda

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 20:31

hihi, das wel lollig.
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat een paard dit toelaat!
Cheese! Cheese!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 20:37

gijsenkim"]
[quote="LuvdaTossa schreef:
[Je mag heb van mij langsbrengen! Haha! Wij zouden Tosca ook laten beleren maar na aanvraag werd ze geweigerd omdat ze een Jazz is. Toen heb ik lekker eigenwijs gedaan en zelf gedaan!

[/quote]

Dit is wel iets anders dan een lastig paard. Henk, Marlies en ik hebben met zn drieen 70 jaar ervaring met het inrijden en beleren van paarden (ook hele lastige) dus we weten enigsinds wel wat we doen. Dit is een supergoed sportpaard met een nadeel. Hij heeft zelf zijn grens bepaald. En dat is iets anders dan gewoon lastiger zijn met inrijden.


Ja ik begrijp het wel. Ik heb wel een keer een pony gehad die psych niet helemaal in orde meer was. Ik heb toen nog join up gedaan maar ze 'sprak' ook geen paardentaal meer. Ze was dus eigenlijk een pony maar paste niet meer in de kudde. Soms moet je ook nadenken aan de psych van een paard en daar probeer ik me nu tijdens het beleren in te verdiepen. Vooral het beleren met Tosca. Ze was geweldig! Maar ik heb wel geleerd om geduld te hebben!