superavond!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-01 23:43

heb echt zon super avond gehad. ging eerst lekker naar ailin toe na een halfuurtje met haar gespeeld en geknuft te hebben in de buitenbak. lieten ze de andere ponies in de wei ernaast naar binnen. Vondt Ailin niet zo leuk want al der vriendjes gingen weg. dus heel hard de bak rond sjeesen. niet in paniek maar wel van ik wil ook worteltjes eten!!!!! dus toen zze iets rustiger was ik er weer aan t halstertouw door de wei, ik dacht die trekt me omver een sjeest plat door de bocht naar stal. maar nee ze liep super rustig mee. en op stal lekker worteltjes gegeten want dat kan ze nu wel heeel goed. toen naar de manege had mn eigen les. Ik wist dat er sinds dinsdag een nieuw tinkertje was. dus ik meteen kijken. echt een snoezig koppie. hele dikke manen en heel rond met een maanoog. mooie vlekken echt mooi meissie. Thea was ondertussen druk aan t lesgeven. dus ik kijken op welke ponie ik wilde. Zat stiekem te hopen op t tinkertje. En ik was veryvery heppie toen thea vroeg of ik op der wilde rijden. Ze is ongeveer 8 is sinds vorige week in nederland (idd uit ierland met of zonder mkz, lekkertransport verbod!) en sinds gister op de manege. Poetsen zadel en hoofdstel kende ze. dus ik er rustig op. kende ze ook. ze was nog wel beetje zoekende hoefslag kende ze half. op je stem reageerde ze hjeel goed. benen minder en ze stuurde netjes op je zit. maar ze zag maar half want er zat een enorme maanpluk voor der oogjes. dus op een bepaald moment schrok ze zzich lam van een andere tinker. en van andere paarden. maar van de andere kant was t niet echt erg. ook naast een ander paard was niet eng. zolang de ander maar niet echt langsop ging, zal wel een keer een trap gehad hebben waardoor ernaast niet eng is maar schuin ernaast wel. Ook nog paar rondjes gegaloppeerd kon ze ook wilde wel graag naar boinnen vallen naar de andere ponies en ze gaf een reuze bok omdat ik iets te hard inkwam met mn benen. En aan t end van de les was ze helemaal uitgeput. lekker lang ernaast uitgestapt. en ze was ontzettend vies maar ozo lief. hmm weer een nieuwe tinkerliefde erbij!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amco, anjali, Hobbyhorse, Iselda, JeRekers, Karintich, moeshie, Sting en 92 bezoekers