startlijst..

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 10:33

haha, ik kreeg gisteren de startlijsten binnen van de dressuur van aankomende zaterdag. Ik kijken, sta ik er niet bij?? Hmm, zou er nog een M1 rubriek zijn.. Nee dus, alleen ponies..
En ineens zag ik mijn naam staan... bij de M2, was ik even vergeten, grijns...
Ik wist natuurlijk wel dat ik M2 ging starten, maar ik zat nog zo met de M1 in mijn hoofd..ik snapte er al niets van!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 10:35

veel succes dan he!!! En heeeeeeeeeeeeeeeel erg goed je best doen!!! Je moet laten zien wat een bokker kan Knipoog Haha!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 17:05

Errug slim Janna!!! Ik had wel meteen gekeken hoe laat je moest haha, ik kom zeker ff kijken bij jou...in de M2!!! Jammer dat mijn tante niet meedoet (Favo van Bokt) dan had je tegen haat gestart!!!Greetz Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 08:40

haha, is dat je tante? Ik heb haar ook wel eens ge pb't. Ze was nu op vakantie..
Ik hoop trouwens dat het weer een beetje mee wil werken. Als het zo blijft regenen, ben ik bang dat ik niet echt meer kan rijden. Ik kan achter geen stiften draaien..

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 11:35

Waar moet je rijden dan?

Ik zou naar Bunschoten gaan, maar helaas is dat ivm slechte bodem weer afgelast! Verdrietig

Ga nu maar springen met Levant...

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 12:05

wij rijden in Lunteren. Ik hoop ergens misschien ook wel dat het wordt afgelast. Ik moet eind van de middag pas, dan is dat terrein ook een grote blubber. Het regent heir al de hele dag ongeveer, met onweer en alles. Gisteren heeft het ook gehoosd. Waar ga jij springen sjuimpie?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie