Met staart zwiepen en daarvoor straffen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:03

Gefeceliteerd Rockygirl! Haha!

(en ik lees niet vaak de kleine lettertjes)


lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 11:23

je mag je paard er niet voor afstraffen!zeker niet met dit weer en al die vliegen.maar jean die heeft van dat zwiepen met zijn staart een gewoonte gemaakt.dus dat is soms wel lastig hoor!alleen dan zeg ik gewoon tegen hem dat hij moet stoppen!

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 19:07

En wat als je paard jeuk heeft tijdens het rijden?
Laat jij je paard dan ook je gang stop je zodat ie kan krabben?
Nee toch?! Dus waarom mag hij dan wel met de staart swiepen?

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 19:53

hahaha, normaal zou ik er waarschijnlijk niet eens erg in hebben. Maar waar ik vorig jaar stage liep hadden ze een ex-politie quarter die deed alsof hij zeer boosaardig was en bij het poetsen echt keihard met zijn tot onderaan gevlochten staart tegen je aan sloeg. Ik sloeg dan even terug door de ros ff in zn ribben te peuren whaha, het was zoow lachwekkend! Maar best pijnlijk, en je kon aan hem zien dan hij dat wist, slimmie Cool

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 20:05

je kan het probleem wel afstraffen.. maar is het niet beter de oorzaak te zoeken...
althans als mijn paarden mij expres pijn doen op wat voor een manier dan ook, dan weet ik dat er iets niet goed is, en vaak, meestal ligt het aan mijn gedrag..
heb een tinker van 3... best wel een ettertje, maar zelfs met vliegen om haar heen trapt of slaat ze niet als ik haar benen poets. Ben ik daar weg dan begint ze weer....
Als ze zou slaan met haar staart als er geen vliegen zijn dan ga ik me afvragen of ik niet te hard borstel....?

Geniet nu, het is later dan je denkt

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:04

Bij die van mij is het gewoon lompigheid , en moet ik haar er even aan herinneren dat het dus ECHT pijn doet en ik het ECHT niet wil....

Ze vergeet wel eens prioriteiten te stellen Haha!

Bij ECHT opzettelijk zwiepen om iemand te raken is het natuurlijk idd vanwege een bepaald ongemak.

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 11:00

Loolapelooza"]
[quote="spoekie schreef:
nou als je paard het niet expres doet dan niet straffen.
Maar ik ken een trut van een paard die expres met haar staart gaat zwiepen als je poetst alleen maar om irritant te zijn. Extreme duivel


Kijk zo had ik er dus ook 1!

Maar dat was een ruin Clown
Geen overgevoelige merrie Tong uitsteken
[/quote]
ze is niet overgevoelig maar gewoon een bitch Extreme duivel
Gewoon om je te pesten (ze heeft een beetje een hekel aan mensen dus ze doet veel om je te pesten maar (gelukkig) doet ze niet gevaarlijk met het pesten (en zo 1 ken ik er ook weer en dan een ruin))

OIk ben soms een beetje raar...Maar wel lekker!O

LoveDunc

Berichten: 760
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 21:20

Iedreeen zegt maar dat ik dat doe. Maar ik doe het niet, ik VRAAG het alleen maar Boos! . Waarom zou ik het doen. Aleen als ze het expres doen, sla ik nog niet maar word een beetje boos, gewoon van Hé duncan niet

Rust zacht lief vriendje, ik mis je


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Amazonbot, jazzejam, Ninouschka, sterregoud, SuusvL, Vagabondo, vilheide en 43 bezoekers