Zomerinstructieweek! (verslagje)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Noie

Zomerinstructieweek! (verslagje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 18:40

Ik ben afgelopen week in Ermelo geweest, bij de zomerinstructieweek!

Het was echt super heet en hard werken!

1e dag:
We kwamen aan, snel een kluisje pakken Tong uitsteken Toen de Zoë gepakt en een stal uitgezoccht. Daarna spullen eruit gehaald en in het kluisje gedaan. Toen een kamer uitgezocht, er kwamen al 3 meisjes aan die ik kende van concours dus dat was heel erg gezellig. We zaten met allemaal Tukkers op de kamer Haha!
Toen naar boven en een beetje uitleg gekregen. Daarna Zoë opgezadeld en werden we ingedeeld, we zaten met z'n drieën in de les ( met de meisjes die ik al kende) Dus dat was wel mooi Lachen Toen kregen we dressuur les en dat ging echt heel erg goed! s'avonds eten was echt heel erg vies ( elke avond bah, behalve s'ochtends en smiddags was het lekker)

2e dag:

eerst dressuur les, ging wederom echt heel erg goed ze liep heel fijn. Ze moest van de instructeur heel erg laag lopen zodat ze goed door de rug liep en dat deed ze allemaal. Hij was een springruiter en geen dressuurruiter dus ging die de dressuurhekjes langs de kant in de bak zetten en toen gingen we springen Haha! gewoon soort kaffeletties en dan gebrokenlijntjes rijden enzo Lachen Was heel leuk.
Daarna kregen we springles, Zoë was heel erg heet maar toch deed ze het heel goed Lachen Instructrice vond het er erg goed uitzien!

3e dag:
S'morgens eerst dressuur, ging wederom zeer goed Tong uitsteken smiddags kwamen m'n oom en tante en m'n moeder kijken en hadden we net CROSSLES Tong uitsteken Dat was zo gaaf he! We mochten echt alles doen en Zoë deed ook echt alles *LOL* Ik heb er wel foto's van moet ze nog even laten ontwikkelen Lachen

4e dag:
eerst dressuur les, ging alweer heel goed haha! Toen een buitenrit, het was er wel heel erg mooi maar zó heet he bah! Midden op de hei. We gingen echt heel hard galloperen en Zoë had heel veel energie Verward Er was daar zo'n kuil en en we gingen heel styl naar beneden en weer omhoog was heel leuk! minder was dat mn stijgbeugel knapte Bloos! Had hem net laten maken en nu alweer kapot Boos! Ik had wel kunnen verongelukken Tong uitsteken
Zoë was echt kleddernat en heel erg moe.

5e dag:
Zou ik meedoen aan de wedstrijd maar heb besloten dat niet te doen, want ze was heel erg moe en ik heb morgen regiokampioenschappen dus wou haar ene beetje sparen, ze moet het wel een beetje goed doen Tong uitsteken
Dus heb ik haar maar dressuur matig gereden Lachen om 2 uur ging ik reden we weg!

Ik vond de lessen echt heel leuk, maar vond wel dat ze wat meer met ons konden doen. Bijvoorbeeld zwemmen of spelletjes. Verward Maar dat deden ze dit jaar niet dat was wel jammer.

Ze hebben ook nog foto's gemaakt, die krijg ik binnenkort dressuur foto's waren wel leuk, maar springfoto's kan die niet maken Haha! Als ik ze heb zal ik ze erop zetten

Volgens mij zijn er ook wat bokkers geweest... hoe vonden jullie het?

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 18:52

Ahhh, zomer instructie weken in Ermelo zijn gaaf! Ging ik eerder ook ieder jaar heen! Vooral walles daar is supergaaf, de steeple rond was zo verschrikkelijk leuk altijd. En die kuil, ook erg gaaf zo steil omhoog Haha!
Gingen ze savonds niet vertellen van die legende dat als je ging bukken in de kuil savonds dat je dan ging verdwijnen? Tong uitsteken

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 19:01

Haha nee dat vertelden ze niet! Ze deden vrijwel helemaal niks met ons, het moest heel anders zijn dan andere jaren.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 21:35

steefie"]
4e dag:
Er was daar zo'n kuil en en we gingen heel styl naar beneden en weer omhoog was heel leuk! minder was dat mn stijgbeugel knapte Bloos! Had hem net laten maken en nu alweer kapot Boos! Ik had wel kunnen verongelukken Tong uitsteken
[/quote]

Daar heb ik ook gereden, met de kar nog wel, oeioei, wat moest mijn pony trekken!!

[quote="steefie schreef:
Ze hebben ook nog foto's gemaakt, die krijg ik binnenkort dressuur foto's waren wel leuk, maar springfoto's kan die niet maken Haha!

Volgens mij zijn er ook wat bokkers geweest... hoe vonden jullie het?

Kon Bram geen springfoto's maken?? Er staan er wel op de KNHS site Verward

Ik ben met mennen geweest, en volgend jaar ben ik er weer *LOL*

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

easter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:32

Hey

K ben dit jaar ook geweest. K vond het echt supergaaf!! En wil volgend jaar ook cker weer!
Van wie hebbie allemaal les gehad?
K vind juist dat Bram hele mooie springfotoos maakt. K heb er ook 1 en die is echt mooi geworden!

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 11:38

Hij maakt de foto's wel, maar het ziet er niet uit (of te vroeg of te laat) en een enkele mooie Verward Dus vandaar Lachen

De buitenrit was heel erg zwaar maar wel mooi!

Ik heb les gehad van Barbara, Pia, Stefan, Marieke dacht ik en dan nog zo'n meisje die springles geeft weet niet hoe ze heet.

haike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:21

Ik ben maandag aan de beurt! Voor het 5de jaar alweer.

En steefie, volgens mij zat je bij iemand van onze ponyclun, janneke van iersel, klopt dast?

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 14:57

haike schreef:
Ik ben maandag aan de beurt! Voor het 5de jaar alweer.

En steefie, volgens mij zat je bij iemand van onze ponyclun, janneke van iersel, klopt dast?

Kheb het even nagekeken en het klopt Ik zou alleen niet weten wie het is Haha!

Haike alvast veel plezier gewenst en je mag hopen dat het iets minder warm word Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie