Waarom is het nou zo moeilijk?!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ilse

Waarom is het nou zo moeilijk?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 12:09

Pff ik word er echt gek van!
We zijn nu al tijden bezig om vervoer te regelen voor ponykamp, maar het lukt niet! Het duurde even, maar het lukte toch om mijn ouders over te halen Racer mee te nemen. Ja leuk, maar dus geen vervoer!
Op de manege mogen we een mooie trailer huren voor 15 euro per dag, helemaal niet duur, maar wij hebben geen trekhaak! We dachten eraan om er een trekhaak op te laten zetten maar we hebben onze auto laten verlagen en sleept nu al half met zn kont over de verkeersdrempels, met een trailer er achter ligt zn kont op de grond Clown .
We hebben al gedacht om een andere auto te huren, maar geen enkele huurauto heeft een trekhaak. Mijn vader dacht dat hij misschien bij zijn werk een auto zou kunnen lenen (anwb) maar dat mag dus ook niet meer. Echt onwijs balen allemaal. Toen dacht ik aan een vrachtwagentje, dat mag mijn vader wel rijden, maar waar vind je zo'n ding om te huren? Nergens, óf ze zijn enorm duur (b.v Anemone). Ik heb ook al wat Bokkers gePB't (lang leve de zoekfunctie) maar als dat ook niet gaat, wat dan? Ik wil hem gewoon graag menemen, hij mag daar lekker een week in de wei enzo, gewoon super leuk. We hebben ook nog gedacht aan een Paardentaxi, maar dat kwam op 1200 euro, echt belachelijk!
Nu had ik wel een idee, en hopelijk zijn er Bokkers die er wat voor voelen, misschien dat het zo geregelt kan worden dat we in een trailer of vrachtwagentje meekunnen en de dat er nog een ander paard naast komt van degene die rijd, en misschien nog wat andere meekunnen, want je kan er echt super mooi buitenrijden en je kan er voor een klein bedrag hele fijne paarden huren. Of er is iemand zo die lief is zijn vrachtwagentje te verhuren oid. We willen er natuurlijk voor betalen, dat is geen punt, maar dan moet er wel een mogelijkheid zijn.
Pff.. dit is echt lastig, kan iemand ons helpen?

RAISER

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 12:14

Tja, ik heb dus zo'n vrachtwagentje, maar als je weet hoe zeldzaam een goeie is en wat zo'n ding kost, dan weet je meteen waarom dat men er niet happig op is om 'm te verhuren of uit te lenen.
Die 1200 Euro is echt heel zwaar overdreven hoor, misschien is er 1 zo'n idioot die zo'n offerte uitbrengt, maar heb je meerdere taxi's geprobeerd?

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 12:21

Ik weet zeker dat er verhuurbedrijven zijn, die auto's met trekhaak verhuren. Gewoon een kwestie van zoeken hoor. Kijk bijvoorbeeld op www.budget.nl
Succes!

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 12:38

iid, gewoon zoeken, En heb je niemand in de familie die en auto met trekhaak heeft? als je vader die dan ff mag lenen ben je mee van alle problemen af!

Gast912

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 13:36

Voor niets gaat de zon op, maar 1200 euro is wel erg veel geld natuurlijk.

Waar moet je naartoe? Hoeveel kilometer is dat rijden? Hoeveel paarden wil je vervoeren? Op welke dag moet het gebeuren? En tot slot wat wil je er voor betalen?

Als je die dingen nu eens in een nieuw topic plaatst met de vraag of iemand je paarden voor het door jou geboden bedrag kan rijden dan weet ik zeker dat je reacties krijgt!! Succes er mee.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 13:45

Gaat maar om 1 pony van ongeveer 1.53m Haha! .
Tessebes: ik heb gekeken op de site en je hebt gelijk, daar hebben ze ze wel. Maar ook weer zo lastig, van moeten naar Les Chevaux, dat ligt in Buinen.
Ik vind het alleen zo lastig om zelf een bedrag te gaan bepalen, ik heb geen flauw idee hoeveel gebruikelijk is Verward .

RAISER

Gast912

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 13:56

Dat is een afstand van een dikke 250 kilometer en 3 en en half uur reistijd. Nu begrijp ik ook wel waarom de taxi zo prijzig is.
Wat gebruikelijk is aan vergoeding is minimaal de kilometerkosten en een kleine urenvergoeding voor de chauffeur. Maar dan wel voor de heen EN terugweg want de chauffeur moet er speciaal voor rijden. Als je alleen de kosten al telt wordt het nog een behoorlijk bedrag!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 14:00

Precies, dus we moeten idd maar even kijken, ik heb van Vippi al een geweldig aanbod gehad waar we het hier thuis even over gaan hebben en anders moet ik toch maar kijken of we de besteller van een familielid kunnen charteren.. Knipoog

RAISER

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:02

Heb je geen vrienden of (vage) kennissen waar je (eventueel tegen vergoeding) een auto met trekhaak van zou kunnen lenen?

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:56

Ilse is een beetje eigenwijs..ze kan nml de auto van n vriend lenen. Die heeft een trekhaak.
Ze durfde het alleen niet te vragen Knipoog
Maar bij deze..het is goed ilse!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:00

Joepieeeeeeeeeeeee, Ilse kan d'r knollie mee op vakantie!!!! Fijn meid, veel plezier gewenst!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie