Zwemmen met de kibo-pony's :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Zwemmen met de kibo-pony's :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 17:42

Maandag hadden we de vijver van de boerderij helemaal weer schoongemaat, vandaag wouden ze de hondjes laten zwemmen dus ik vroeg voor de gein, mag Punky ook?
Ja hoor dat mocht, ik punky van de wei geplukt en naar de vijver gelopen en hup in het "ondiepe" gedeelte, hij vond het prachtig! Daarna geprobeerd naar het diepe, Punky is zo klein dat ie wel onder het bruggetje paste en ja hoor daar ging hij, waterrat hij vond het geweldig!

Ondertussen was loesje er ook bijgekomen en die vond het ook heerlijk!
Daarna hebben ze de ponies iets drooggestapt en zijn wij Browny gaan proberen.
Eerst twijfelde ze maar daarna liep ze ook, ze vond het heerlijk!

Tja dan moet je er voor de foto natuurlijk even op, ook met zijn 2e Haha! dat deden we dus alleen toen moesten we er weer af.
Wie ging er eerst? ik dus, alleen... het ging niet zoals het hoorde en plons daar lag ik helemaal zeiknat Haha! *eerst was alleen mijn broel nog maar een beetje nat* maar dat maakte niet uit.
De pony's & wij en ook de hondjes vonden het heerlijk Haha! binnenkort wat foto's!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 17:45

Whehe *LOL*
Nico zou daar dus noooooit vrijwillig ingaan!!

Wil wel foto's hoor!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Babootje, Brandje_04, dblijham, geertje3, Jessica_1998, MallyBelly, marte_kandia, meniekske, Muga, Nimby, Pastis, Witje2, xRoossie95, YvonneV, zoedeloe en 111 bezoekers