Oude vrouwtjes :-D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:49

Ow, kijk het paard van Sinterklaas Sinds wanneer is Amigo zwartbont Verward

Een van de vele, leuke, opmerkingen. Knipoog

Maar wat je soms tegenkomt, en ik heb juist gemerkt dat jongeren wel respect hebben en vriendelijk zijn en dat ouderen vaak ongeduldig en chagrijnig doen.

Zo hadden we er vorige week eentje: man van begin 40, dikke BMW onder z'n billen, op een woonerf/ winkelstraat. Wij rijden netjes naast elkaar, man wil er wel heel erg graag langs *gasgasgas*. Eigenlijk baal ik dan dat die paardjes er zoooo relaxed onder blijven (of dat ze niet op commando gek doen) Schijnheilig

En een paar weken geleden was het helemaal prijs: iets jongere man (eind 30?) komt heeeeel hard het viaduct opgeraced met zijn veel te stoere wagen. Het was al schemerig, maar wij zijn goed verlicht (hesjes, reflecterende bandages en een lanpje aan de beugel). Hij moet vol in de remmen om ons niet te raken. Uit frustratie snijdt hij mij af en blokkeert mijn weg om ff te ***(kun je je voorstellen, met naast je enkel een vangrail en dan meters lager de snelweg?) Het andere paardje begint langzaam te flippen, want die kan niet meer bij Chub komen. Anyway, man in auto gaat de politie wel ff bellen, want wij mogen vast niet op de rijweg rijden.... OK dan! Wel dus OK dan!

En dan die opaatjes en omaatjes op 't fietsje ja... Ow, wat zijn die mensjes soms bang *LOL*

Groetjes,
Jacqueline[/i]

pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 16:56

In mijn geval was het 'm vooral dat ik dus nog een paar meter bij hun vandaan liep , met een stoep , 2 bermen en mezelf ertussen , en een
half slapend paard.... als ik nu met een wakker peerdje op ''hun'' weg had gelopen *LOL*

Wat een link verhaal zeg van dat viaduct..brrr Scheve mond

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 20:43

Ik heb wel af en toe mensen die al 50m van tevoren roepen dat ze paarden eng vinden. Geen probleem natuurlijk, dan stap ik even zo ver mogelijk bij hun vandaan er langs.

Zou het ook liggen aan het deel van het land waar je zit? Ik zit hier redelijk landelijk, en ik heb eigenlijk nooit problemen met andere weggebruikers.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 20:54

Tss die oude vrouwtjes van tegenwoordig Haha!

Ik was een keer in het bos aan het galoperen op een ruiterpad, ging de hoek om (in volle vaart) en kwamen 2 fietsers aan. Ik minder vaart en hou netjes aan de kant halt. Begint dat mens:"mag je hier wel komen?"ik:"dit is een ruiterpad" zij:"schandalig, hier middaen in het bos"ik:"hier hebben paarden voorrang ana fietsers hoor, het fietspad loopt daar"(wijst richting aan) zij:"het blijft schandalig dat die beesten hier zomaar los worden gelaten in ht bos"
Doei, doei mevrouwtje...

tss... ruiterpad hoor Haha!

pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 10:22

Pffft...da's idd ook een hele mooie ja *LOL*

Ben ik hier op het ruiterpad richting strand ook regelmatig tegengekomen ,
mensen inclusief hond (ja zo'n kleintje idd Haha! ) die over dat pad lopen te kuieren. Okee , dan voel je al de behoefte om ze omver te lopen , ergens in je slechte binnenste Extreme duivel.

Maarja , wat doe je , jawel je gaat zelfs nog helemaal aan de kant voor die gasten. En dan van die zure koppen , a la "wat doet dat paard hier , mag dat wel'' . Da's idd ook een heel goed voorbeeld van Nouja nou wordt'ie lekker Verward

Erg he ? *LOL*

Maar dit zijn maar dingetjes die heel soms voorkomen , zeg 1 op de honderd ritjes , de rest is allemaal positief Lachen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 14:08

Meestal heb ik wel positieve reacties als mensen wat over Soraya zeggen, vooral mensen met kinderen die zeggen dan: "Kijk eens wat een mooi paard!" etc.
Ik hoor wel eens opmerkingen van "Die heeft ook een rare kont." etc. Ze is een tuiger Knipoog