Eerste keer op Camble

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Farjen

Eerste keer op Camble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 09:14

Zoals sommige weten, heb ik van zaterdag Camble.
Ze staat van maandag avond in de stal dus heb ik gisteren lekker gereden.
Of zij eerder op mij Verward Lachen
Ze was zenuwachtig, zelfs als ik haar kuiste. Smiddags had ik haar gekuist bij haar stal, dan was ze heel braaf, maar savonds dus buiten en ja krabben met haar voorhoeven.
Klaar met kuisen => opzadelen
ze was heel de tijd heeeeel braaf, alleen wat zenuwachtig.
Ik besloot maar om in de piste zelf op te stijgen.
Dus we liepen naar de piste stopt ze opeens voor de ingang.
Nu is er voor de ingang een rooster voor het water enzo in op te vangen.
Dat had ze nog noooooit gezien Knipoog
Maar dan ging het heel snel, ze stapte naar achter en ze sprong over die rooster. Het nadeel was dat ze schuin sprong omdat ik haar vasthad en zo was ze op mij gesprongen. Ik voelde haar knieen tegen mijn rug
Maar het was gelukkig niet erg, was meer een streling op mijn rug OK dan!
Mijn ma al helemaal bang. Dusjah ik ff bekomen en ging opstijgen, als ze nu eens stilstond kon ik er wel op, want moet nog ff oefenen om op haar te kruipen (rijd normaal niet met zo grote paarden Lachen ) Eens dat ik erop zat was ze heel braaf. Ze waren zelfs de andere paarden naar de weides aan het brengen, en ja moesten ze altijd langs lopen (vond ze wel heeel interresant ) Het was dan tijd om ze uit te stappen, komt de baas naar me toe, ja we moeten met de tractor vooraan in de piste rijden zodat we graan kunnen spuiten. Ik dacht nu gaan we wat mee maken, maar al dat lawaai en opeens een tractor deed haar nix. Ze is banger van een domme rooster dan iets groot en veel lawaai. Raar beestje Lachen
Strakjes weer gaan rijden, zal nu wel opletten met de rooster.

Ps Sorry voor het lange verhaal

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie