Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Margy_x schreef:Wij krijgen voor onze 12 nestjes ook een behoorlijke subsidie! En raar maar waar, hun favoriete nestplekjes zijn de camera's in de merriestallen! We moeten ze elk jaar subtiel wat bijschikken zodat onze lenzen vrij blijven, maar verder geen enkel probleem!
Limonade schreef:Margy_x schreef:Wij krijgen voor onze 12 nestjes ook een behoorlijke subsidie! En raar maar waar, hun favoriete nestplekjes zijn de camera's in de merriestallen! We moeten ze elk jaar subtiel wat bijschikken zodat onze lenzen vrij blijven, maar verder geen enkel probleem!
Subsidie? Alleen in Belgie toch?
malo_kozo schreef:Wij krijgen er ook subsidie voor in Nederland en het is verboden om de nestjes weg te halen. Als je een nestje in je stal hebt dan moet je dat ook melden. Schijt vind ik hartstikke meevallen en vind ze echt zo schattig!
freespirit schreef:Reken je niet te rijk, het is wel de bedoeling dat je dan ook iets doet om het voor de zwaluwen gemakkelijker/aantrekkelijker te maken om in jouw schuur te nestelen. Dus het levert geen geld op, het is een tegemoedkoming in de kosten. Ben zelf ook op zoek geweest, ze zitten tenslotte toch al in onze stal, en de info die ik tot nu toe heb gevonden lijkt erop te wijzen dat de regeling (in ieder geval op landelijk niveau) niet langer van kracht is.hou op !!!!!!!! Echt wáár ????? Waarzo haal ik die subsidie???