Tof ritje met Danno gemaakt

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Tof ritje met Danno gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 21:04

Wow ik zat vandaag op een super de luxe marathon wagen.
Ik weet nu wat ik hebben wil, alleen weet ik niet of mijn banksaldo daar wel zo blij mee is Haha!

Danno stapte vandaag zonder problemen weg met mij gelijk aan het stuur OK dan!
Het is wel weer wennen en ik moet het paard nu vanaf de bok leren kennen, dat is toch heel anders als er naast lopen en die paar keer dat ik gereden heb.

Als eerste al een afslag te vroeg Haha! ja dat heb je he als je de weg nog niet zo goed kent daar.

Het asfalt ging over in gras, yeah de wagen werd even goed gebruikt.
Toen even stoppen want er moesten bramen geplukt worden Vingers aflikken
Waren wel een beetje zuur Ziek
Toen ging de rit verder tussen de bomen door, jee wat een super kar op onverharde wegen zeg, ben helemaal Lovers op die wagen.

En toen ... jaa toen stond daar een enorme sproeier die ook over de weg heen ging. Zelf vond ik dat niks en Danno ook niet dus daar stonden we dan geschaard
Mijn leermeester sprong direct van de kar en nam Danno mee, gaf mij ook gelijk weer wat zelfvertrouwen.

Later nog even schrikken en in de berm belanden vanwege een rood wit bord(bij werkzaamheden). Direct weer omgekeerd en nog een keer erlangs, dit keer zonder schrikken met een hoop aanmoedigingen.

Vervolgens passeerde er een hele grote trekker met aanhang waar ik meer bang voor was dan paard.

Maar verder super gereden, weer iets meer zelfvertrouwen gekregen en paard beter leren kennen.
Mijn doel is om van de winter op deze stal een indoor marathon te kunnen rijden.

Nu alleen de wagen nog Bloos! , van de week maar eens serieus babbelen of ze nog wat weten en of ze deze kar van vandaag niet ergens 2e hands hebben met ipv 1 zit 2 zits voorop.

Heb wel weer te kramachtig gezeten dus is het nu weer even pijnlijden.
Ook het op en afstappen op zo'n wagen is voor rugpatienten niet echt bevordelijk. dat wordt dus wel zoeken naar een wagen waar ik goed op en af kan stappen zonder dat ik de leidsels aaneen ander moet geven, zoals vandaag.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 08:14

Succes met je zoektocht naar een kar. onze schuinover buren hebben mencentrumoost (voorheen HW rijtuigen uit lochem) daar hebben ze hele mooie wagens tussen zitten en ook aangepaste wagens.
Een kennis met ook een Groninger heeft zo'n wagen waar ook een rolstoel op kan.

gaaf dat danno zo onwijs lief en braaf aanpakt zeg!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 08:16

Leuk verslag! Kun je niet via een krukje en/of kratje op die kar stappen zodat je niet zo'n grote opstap hoeft te maken?

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 09:45

Citaat:
Kun je niet via een krukje en/of kratje op die kar stappen


OK dan! dat ik daar zelf niet aan gedacht hebt.

Ik dacht van de week wel aan hoe kom ik op paard... met krukje natuurlijk. Nooit aan gedacht dat dat met een kar ook kon. Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:08

Met Sjaak op pad geweest ?? Die is mijn leermeester geweest en ik moet zeggen dat ik blij was dat hij naast mij op de bok zat in sommige situaties ..

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:11

Wat gaaf voor je dat het zo lekker gaat met Danno!

Wij hebben onze wagen bij Kelders in Boxtel gekocht, het was een inruilwagen van een aantal jaar oud, maar verder niks mis mee, en daardoor was de prijs voor ons ook aantrekkelijk! Een nieuwe zou voor mij ook veel te duur zijn geweest.
Misschien een idee om daar eens te kijken of heen te bellen of hij nog wat heeft staan.

Succes!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:18

Wat ontzettend leuk dat je al een rondje gemaakt heb met Danno!
En idd, kijk of je een krukje op de kar meeneemt zodat je makkelijker op de bok kan komen.
Wel ontzettend gaaf hoor, dit is iets wat ik in de toekomst ook wil gaan doen
Ik zie je straks al gaan, Bergen en omgeving onveilig maken Haha!
Heel tof, ik hoop dat je er heel veel plezier van zult gaan krijgen!!

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Cas10, cindyy_1993, Coalizione, Googlebot, Josien_, journee, Mark0919, sterregoud, xdesix en 40 bezoekers