GRRR vliegenkapjes uitverkocht...OVERAL!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 15:32

mijn Fries heeft wel een zelf gemaakte vliegennetje om (van strotouwtjes)
in de nieuw gids van www.agradi.nl staan de vliegenmaskers gewoon te koop, je kunt hier van alles on-line bestellen! reuze handig en sommige dingen ook lekker voordelig!
beautyfull_mickey wat is het verschil voor jou tussen een vliegenmasker en een vliegenfrontriem? de vliegennetjes die wij maken van strotouwtjes zijn zeker zo goed werkzaam als zo'n masker

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park


Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 17:18

Ik vind het bij het masker een voordeel dat ze hem minder makkelijk afkrijgen. Bij de frontriemen moet het halster ook omblijven en bij het masker niet.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 18:46

Nou ik heb ze hoor! *phew* Mijn ouders kwamen terug van vakantie en reden door Belgiƫ en daar hebben ze er eentje voor me meegenomen Eigenlijk wilde ik een vliegenkap, maar het is een frontriem geworden met zulke fijne draadjes dat het nog helpt ook en lekker van katoen (zie gids agradi, alleen staat ie daar in voor 5,75 p.s. en hebben mijn ouders ze gekocht voor 2 euro p.s. (!!!) het helpt hartstikke goed, dus hopelijk geen ontstoken ogen meer voor Jildau Lachen

En irish_lady: ik heb ook een tink met een flinke voorpluk, maar dat werkt ook niet optimaal tegen de vliegen dus die heeft onder haar voorpluk nu ook extensions zeg maar en dat werkt perfect!

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:54

Mijn paard kreeg toch onverwachts veeel last van de vliegen, ik heb gisteren toch zelf maar een vliegennetje gemaakt!!! Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten, je weet het maar nooit bij mijn paardje!!!

..........................................................

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:46

ik heb voo rtal zelf een makser gemaakt, met horgaas van de praxis. creatief met naald en draad, bontrandje erom heen, klitteband, goed kijken naar d eplaatjes, klaar. kosten 3 eur!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 14:05

moraal van dit verhaal: ook tinks en friezen met grote en lange voorplukken kunnen last krijgen van vliegjes... dus irish-lady, gij zijt gewaarschuwd... Knipoog

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:28

Ik heb ook alles al gehad. Freddys, hypoplaza, koch maar niks. Nu ff divoza gebeld en ze hadden er nog net 2 met de goede maat. OK dan! Is alleen wel een dure, van bucas. Maar je moet toch wat.
De helft van de paarden heeft ontstoken oogjes.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Donnatella, Indy75, Kimmej, Mark0919, onpaard, SuperSuup en 9 bezoekers