Update IngridM

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 15:08

Jemig, nooit meer rijden zal ik toch wel erg vinden. Wens haar nog maar sterkte. Weer op de been komen is belangrijker. Er zijn nog zoveel andere dingen als paardrijden, gelukkig.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:13

Ik sluit me bij Mieke aan.

Ik zou mezelf ook niet zo gauw wijs laten maken niet meer te gaan rijden.

Alhoewel ik zelf op dit moment ook zeer twijfel of ik ook weer kan gaan rijden vind ik het toch wel punt 1 om weer gezond te worden, geen pijn meer en weer mee kunnen doen in de maatschappij.

Er zijn altijd nog gangenpaarden die we kunnen proberen en anders gaan we wel mennen.

Ingrid veel sterkte ik weet hoe moeilijk het is om vol te houden, maar toch moet het.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 16:16

Wat betreft de deskundigheid van de fysio (moeilijk te beoordelen vanachter een beeldschermpje), wetende dat je een enkele centimeter van een dwarslaesie af zit denk ik niet dat je dergelijk advies zomaar weg moet wuiven en toch eigenwijs op een paard moet gaan zitten met misschien alle gevolgen vandien.
Mischien valt het idd mee maar dat weet Ing pas over enkele maanden als ze klaar is met revalideren, in het ergste geval kan/mag ze dus idd niet meer rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:20

Laten we met z'n allen maar heeeeeel hard duimen dat ze snel en goed herstelt en het allemaal mee gaat vallen....

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:23

Inderdaad ik ga hard voor je duimen Ingrid! Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je. Veel sterkte en zet hem op.. Hou vol!
Tuurlijk zijn er vele manier om met paarden bezig te zijn, maar dat is van latere zorg denk ik.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:30

Vippie schreef:
Wat betreft de deskundigheid van de fysio (moeilijk te beoordelen vanachter een beeldschermpje), wetende dat je een enkele centimeter van een dwarslaesie af zit denk ik niet dat je dergelijk advies zomaar weg moet wuiven en toch eigenwijs op een paard moet gaan zitten met misschien alle gevolgen vandien.
Mischien valt het idd mee maar dat weet Ing pas over enkele maanden als ze klaar is met revalideren, in het ergste geval kan/mag ze dus idd niet meer rijden.


Laten we idd maar van het ergste uitgaan....
Maar met een beetje mazzel geneest het allemaal beter dan verwacht en kan ze gewoon weer op een paard stappen, al zal het waarschijnlijk altijd een groter risico blijven omdat het direct een zwakke plek is...

Ach de tijd zal het leren....

Ingrid.... we zullen je blijven steunen.... hoe moeilijk dit ook mag gaan worden of al is!!

Groet Tineke

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 18:55

Tjee, wat erg voor d'r! Net nu Mirage was goedgekeurd.... Weer wat licht in de duisternis en nu dit....

Meid, heeeel veel sterkte! En mocht je weer mobiel zijn, ben je altijd welkom om bij me langs te komen hoor!
Vriendjes zijn? Vriendjes zijn? Vriendjes zijn?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:03

jeetje wat een slecht nieuws zeg!maar dan is ze dus echt heel erg ongelukkig gevallen, want als ze een enkele cm van een dwarsleasie afzit, heeft ze geluk gehad dat dat dus niet een echte dwarsleasie was

maar 3 weken ligt ze al plat, dat is toch ook haast niet vol te houden?!ik dacht dat je niet zo lang kan/mag liggen ivm kans op doorliggen?

Ingrid heel veel sterkte en ik hoop dat je er weer helemaal bovenop komt!!

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 20:32

Oh bah, ik hoop zó dat het toch meevalt, zo'n ongeluk is al een ellende, maar als je dan ook nog dit te horen krijgt...

Ingrid, ik ga heel hard voor je duimen dat het verschrikkelijk goed gaat genezen!

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 20:50

Wat ontzettend balen!
Sterkte hoor, Ingrid!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 21:05

Jeetje nou dit weer!! Verdrietig Je kan altijd gezellig mee met mn vader als ie gaat mennen! Eerst hopen dat verder alles goed komt en dan verder kijken... Heel veel sterkte!! Ach gut

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:09

Richtje schreef:
Wat vreselijk!
Wens haar heel veel sterkte van mij....

Als je een adres hebt, kunnen we misschien even een soort van kaartenactie opzetten.


ik kreeg vanmorgen ook deze sms Huilen het is vreselijk!!
ik heb het adres op een ander topic gezet (al 6 pag. lang) maar ik weet niet hoe ik een link moet plaatsen Verward Bloos!

t lage land ziekenhuis afd.orthopaedie kamer 226 Postbus 3015 2700 KJ Zoetermeer

ze heeft inmiddels al een aardig stapeltje kaarten, maar er moeten er nog veel meer bij!!!!!!!!!!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:52

Tja, om toch maar een beetje positief te blijven: met maar enkele centimeters verwijderd van een dwarslaesie mag ze toch wel blij zijn dat ze überhaupt kan lopen. Dan maar geen paarden rijden; beter dan in een rolstoel, toch?

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:07

Wat sneu!
Ik kan me amper indenken hoe rot dat moet voelen, zulk nieuws te moeten horen. Maar idd, het is ook heel fijn dat ze ooit wel weer kan gaan lopen.
Ik duim voor je Ingrid!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:14

Jeetje wat enorm balen. Even wel een opmerking over het commentaar op de fysio's. Natuurlijk zullen er vast wel wat rotte appels bij zitten, maar die mensen zullen echt niet zomaar zoiets zeggen. Misschien zijn ze wat voorzichtig, maar liever zo'n vooruitzicht, wat niet waar blijkt te zijn, dan niets zeggen, waardoor het fout gaat lijkt me...
Ingrid heel veel sterkte, ik hoop dat het meevalt en dat het minder erg blijkt te zijn dan de fysio voorspeld heeft!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:19

Jeetje Ingrid, echt balen!

Over fysio's: IMO zeggen ze dit niet zomaar... Maar stel dat ze gezegd hadden dat je wel mag rijden, en het blijkt later toch niet te kunnen... dan baal je nog veel meer denk ik...

Hoop dat het allemaal toch meevalt en dat je weer kan rijden! Sterkte Ach gut

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:30

Getver wat een rot nieuws.
Maar weer beter worden en kunnen lopen lijkt me inderdaad nu even het belangrijkste, en zoals al gezegd zijn er zoveel andere hele leuke dingen die je met paarden kan doen.
Maar ik zou er ook niet aan moeten denken dat nieuws te horen te krijgen hoor!!
Laatst bijgewerkt door Jasmijn op 05-08-03 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:31

Klote zeg, maar wat een geluk dat je een dwarsleasie misgelopen bent...
dan hadden zaken nog veel erger geweest. Er zijn tig dingen te doen met paarden zonder erop te rijden. Laat haar maar eerst revalideren, veel sterkte Ingrid!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 00:08

oooooooh wat erg.
heel veel beterschap!!
Heeft iemand al een adres voor de kaartjes? Dan kunnen we haar een hart onder de riem steken.

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 00:17

ik ben het ook wel met Mieke eens, ik heb ook van meer mensen gehoord die een ongeluk hadden gehad en hen werd gezegd bepaalde sporten etc. nooit meer te doen, dat het ze op een gegeven moment toch weer lukt met veel geduld en doorzettingsvermogen.
Natuurlijk is het voor nu belangrijk dat je eerst beter wordt en de revalidatie ondergaat, daarna kun je pas echt beoordelen of paardrijden wel of niet zou kunnen....de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!
Dus hoe moeilijk en zwaar het ook is, toch positief blijven!! Sterkte!!!!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 00:31

heel veel sterkte.....

en idd er zijn nog heel veel dingen die je wel met paarden die je wel kunt doen zonder ze terijden..
geef de moed niet op

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 07:29

Lielle schreef:
als er iemand voor een banner zorgt, kunnen we een bokt kaarten actie op touw zetten. Ik ben niet zo creatief, iemand anders?


Niemand? Bart vindt het best.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 08:56

ik doe mee

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:08

Jeetje, wat een rotnieuws Scheve mond.
Die kaartenactie is wel een goed idee Lachen

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:40

Jippie schreef:
oooooooh wat erg.
heel veel beterschap!!
Heeft iemand al een adres voor de kaartjes? Dan kunnen we haar een hart onder de riem steken.


Hier het adres:

t lage land ziekenhuis
afd.orthopaedie kamer
226 Postbus 3015
2700 KJ Zoetermeer