Ik heb een arabiertje gekocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 14:49

Wat fijn dat het zo goed gaat tussen jou en Safir!
Arabiertjes zijn, voorzover i kweet, ook wel paardjes die alles voor je doen als ze je vertrouwen.
Denk dat het je wel gaat lukken om met dit paardje een goede band op te bouwen

*ik kom snel een keer kijken Haha!*

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 15:08

Ja leuk, ben heel benieuwd wat je van hem vind. Ik moet ook maar gauw weer een xtje richting Amersfoort komen Haha!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 15:14

Ptries schreef:

Ik moest trouwens wel lachen om sommige reacties, sommige mensen hadden meteen allerlei vooroordelen klaar (zal wel een zenuwelijer zijn, zal wel dribbelig zijn met rijden, sterrekijken etc.), maar dat doet 'ie dus allemaal niet, hij is wel pittig, maar dat vind ik juist fijn. Ik heb liever een paard dat graag loopt en enthousiast is als er wat mee gedaan wordt.


Daar moet je maar aan leren wennen Schijnheilig Helaas zijn er vaak vooroordelen als ze horen dat je een arabier hebt Het grappige is dat mijn arabier braver is en koeler dan de paarden van de mensen die die vooroordelen hebben. Een arabier moet je wel begrijpen en niet iedereen kan dat. Geduld hebben is erg belangrijk. Als je eenmaal het vertrouwen van je arabier hebt gewonnen zal het een vriendschap voor het leven zijn en zal hij voor je door het vuur gaan. Het kan echter wel lang duren voordat hij je echt voor de volle 100 % zal vertrouwen. Bij mijn paard heeft dat ruim een jaar geduurt.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 16:24

Leuk Patries! Nu moeten we otch echt eens afspreken hè, om je nieuwe wondertje te komen bekijken Lachen
Heel veel plezier met hem!! En dat het maar heel goed mag gaan met jullie!!
Dikke kus Rins