HOE ZIEK KUN JE ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:17

AAAArggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhh Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Citaat:
... Vooral Haflingers schijnen lekker vlees te hebben... dus daar waren veel slachtoffers bij


GRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!

Ik wordt compleet ziek van deze mensen, en idd ik sta niet voor mezelf in als ik zo'n ziek iemand tegenkom Extreme duivel Stoom uit je oren Stoom uit je oren

A Great Pleasure in Life is doing what People say You cannot


mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:18

AAAArggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhh Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Citaat:
... Vooral Haflingers schijnen lekker vlees te hebben... dus daar waren veel slachtoffers bij


GRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!

Ik wordt compleet ziek van deze mensen, en idd ik sta niet voor mezelf in als ik zo'n ziek iemand tegenkom Extreme duivel Stoom uit je oren Stoom uit je oren


Idd, strekte de mensen die in enschede wonen!

A Great Pleasure in Life is doing what People say You cannot

roxie
Berichten: 217
Geregistreerd: 30-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:25

ophangen aan de hoogste boom, zelf diegene opensnijden, of de electrische stoel, dat is t enige wat diegene verdiend!!!!!!!!!

http://62.194.152.26/fotoserver/fotos/3503.jpg
vandaag is mijn roxie z1 geworden.30-05-2004

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:29

ik hoor t al vaker ik vind t echt te ziek voor woorden gewoon Boos!:(:(:(:( Stoom uit je oren

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 09:34

gister is er weer een gestoken met n mes maar nu is die gelukkig niet dood hij is gestoken dan met n mes onder ze oog en op ze voor hoofd

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 10:18

Lips are sealed Zijn ze gek geworden of zo!?
Waarom heeft de meerderheid van de wereld geen respect meer voor dieren, die dieren kiezen er niet voor... ze kunnen zich zelf niet verdedigen.
En op die manier... ze zijn dus vreselijk gestorven, en dat veulen dus ook...

Ik snap niet waar ze het lef vandaan halen, hoe komen ze op het idee! Stoom uit je oren

Hebben die mensen een hersen stoornis? Zit er een draadje los?
Hoe kun je nou zo iets doen.... Verdrietig
(ah, sjit wat doet dit zeer)

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 13:09

Ik had het ook gezien op Hart van Nederland. Nog een pony in Enschede is mishandeld. Hij heeft inderdaad alleen een snee onder zijn oog en op zijn voorhoofd. Voor deze pony is het gelukkig goed afgelopen, maar hoeveel pony wil hij of zij nog te grazen nemen? Maar het "betere" nieuws: er komen nu wel mensen die daar gaan controleren. Ze rijden daar 's avonds rond om de dader(s) op te sporen. Ik hoop dat die dader(s) niet naar Hart van Nederland hebben gekeken en dat ze recht in de val lopen.

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

salinero

Berichten: 29
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Scheemda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:15

Vreselijk zeg!

Moontje is een supa-BELG!

Machie

Berichten: 15997
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:22

OMG, jij kende die pony dus...
het is hier al 3 jaar lang aan de lopende band raak. Laast bij ons in de wijk zijn 2 ezels doodgestoken... midden in een woonwijk!!!
Meid, veel sterkte Ach gut

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:43

BAHBAH!!! Daar woont schijnbaar een heel gek iemand. Paarden, ezels... mensen?

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Machie

Berichten: 15997
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:07

en schapen... hier is ook al een schaap op dezelfde brute manier onder handen genomen...

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 16:39

Grrrrrr al ik iemand zie die aan mijn of iemand anders zen paardje zit en die heeft een mes. Dan heeft ie een groot probleem... Ik sla net zolang door tot ie dood op de grond ligt... Dat is het voordeel van vrouw zijn je heb geen ballen en hij wel muhahaha.... Als ie zich zo erg verveel dat ie dieren gaat vermoorden is die tog goed gek steek maar lekker in je zelf.

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 18:45

Emeraldo schreef:
Ik had het ook gezien op Hart van Nederland. Nog een pony in Enschede is mishandeld. Hij heeft inderdaad alleen een snee onder zijn oog en op zijn voorhoofd. Voor deze pony is het gelukkig goed afgelopen, maar hoeveel pony wil hij of zij nog te grazen nemen? Maar het "betere" nieuws: er komen nu wel mensen die daar gaan controleren. Ze rijden daar 's avonds rond om de dader(s) op te sporen. Ik hoop dat die dader(s) niet naar Hart van Nederland hebben gekeken en dat ze recht in de val lopen.


In Duitsland (ja, net over de grens bij enschede-maar wel een groot gebied) is dit al jaren bezig. Paardeneigenaren hebben daar zelfs een tijd patrouilles georganiseerd, daar is voor zover ik weet nooit iets uitgekomen, uiteindelijk dachten ze aan een "bekend" paarden figuur, zoiets als iemand die lesgeeft op een ponyclub of zo. Het was iig wel iemand die gewend was met paarden om te gaan, anders had hij het niet voor elkaar gekregen. Mijn vader heeft 4 jaar in die buurt gewerkt, daardoor kom ik aan deze info.

hurrie
Berichten: 153
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 18:46

Echt errig vind ik zoiets.
Ik woon dicht bij Enschede, mijn vriendin heeft paarden in de wei staan moet er niet aan denken dat ze ze doodsteken!
Maar ik vind echt heel erg bij alle paarden.
Dat ze daar op kicken... belachelijk gewoon.
Nog wel een drachtige merrie.
Hoop echt dat de dader gevonden word!

Er komen nog foto's op mijn profiel:)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brittms, esmee_2001, Hobbyhorse, Jaydee_WP, karin30, lina1998, MaanNaam, meggiemeg, Morris, Muga, Patriesje, Solmyrkvi, Tieme, urosa, xRoossie95 en 89 bezoekers