Paardje gekeken!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
whatever

Berichten: 213
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Bedum

Paardje gekeken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 22:23

Ik ben al een tijdje op zoek naar een E-pony kleine paardje, (mag eigenlijk nog niet rijden vanwege beenoperatie, nou ja rijden wel maar eraf vallen niet Tong uitsteken)
Toen kwam ik op marktplaats deze advertentie tegen:

10jarige bruine KWPNmerrie, 1.57 schofthoogte, tolbert*framer verkeersmak,je kunt er alles meedoen: buitenrijden,dressuur en springen.lief onder het zadel.hoofdstel,zadel,winterdeken en zweetdeken,borstels halster+touw inbegrepen.

Toen dacht ik, laat ik eens gaan kijken want die advertentie spreekt me wel aan.Nou ja leuke demonstratie gehad en ben dr zelf ook nog even op gegaan (in stap en stiekum nog even een drafje)
Nou ik vond Lennie zo leuk, dat ik er ga laten keuren en dan is ze binnenkort (als ik weer mag rijden) misschien wel van mij! Yeeh m'n eerste eigen paardje. D't zouden morgen ook nog mensen komen maar ze waren bereid d'r voor mij vast ze houden als ik deze week terug zou komen. Yeah ik ben blij, ze is echt precies wat ik zocht en ook nog binnen mijn budget, nou wat wil je nog meer!
Nou ja beetje lang verhaal geworden maar goed.

Chill out Lachen


Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:38

Leuk voor je joh, maar waarom zeg je dat je stiekem gedraafd hebt??
neem aan dat je de pony uit mocht proberen en naar mijn mening horen daar alle gangen bij Verward

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:49

ze mocht denk ik niet draven van haar ouders omdat ze net een been operatie heeft gehad..
maar wat leuk voor je dat je je droompaardje hebt gevonden en laat je even weten hoe het afloopt???

ONDERSCHRIFTLOOS

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:51

Leuk !! hardstikke fijn dat je een paardje hebt gevonden dat bij je past ..Lachen

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 23:02

sorry Bloos begin een beetje kippig te worden, misschien word
het tijd voor een Nerd

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

whatever

Berichten: 213
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Bedum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 08:45

haha ja het mocht idd niet van m'n moeder omdat ze bang was dat ik er af zou vallen.Maar goed, het was een heel leuk paardje en ik hoop dat ze goedgekeurd wordt!

Chill out Lachen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 09:01

Ik zal voor je mee duimen dat ze goedgekeurd word! Is echt heel erg gaaf hoor een eigenpaard! Ik kreeg mijn eerste toen ik 17 was en vind het nog steeds hardstikke geweldig!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 105 bezoekers