Foto dagje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Foto dagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 00:29

Vandaag is Sjuim een hele dag langsgeweest, en ze had haar digi en alle besturingsprogramma's en kabeltjes mee, dus dat heeft leuke resultaten opgeleverd OK dan!

Eerst zijn we naar de CK Exloo gegaan waar we o.a. SamSam hebben gezien. Ik was zelf nogal benieuwd naar een Welcome van de Havikerwaard die onder Bart Veeze in het programma stond maar deze kwam helaas niet aan de start. Mijn eigen kampioen heb ik ook lekker in het land laten staan trouwens.

Daarna zijn we langs de ruitersportzaak gegaan waar vooral Suus flink heeft ingeslagen. Ik moest me heel erg bedwingen om niet een heeeel mooi groen dun zweetdekentje te kopen. Misschien ga ik er toch nog even voor terug.

En toen was het tijd voor een proffessionele foto shoot Haha! Echt al onze paarden zijn op de foto geweest, en dat heeft heeeel leuke resultaten opgeleverd. Ik was vooral erg blij met de foto's van Mr Zep. Hij is er volgend jaar waarschijnlijk niet meer en staat er nu nog eens super op!

Voor Sven heb ik me het meest uitgesloofd, ik had eigenlijk helemaal geen mooie foto's van hem. Nou, dat is helemaal goedgekomen Naald en draad, Cowboy Magic Pling en een diepvrieszakje aan een dressuurzweep kunnen echt wonderen verrichten OK dan!

Het resultaat Cheese! kun je hier bewonderen:

[ITP] SamSam op de Pavocup

[ITP] Sir Waverly T (v. Welcome)

[ITP] Mr Zep

[ITP] veulen Artemis (v. Donnerloh)

Zep

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:34

Vond vooral de foto's van Sir Waverly T erg mooi. Suus haar nieuwe fototoestel bevalt zo te zien goed! Mooie kwaliteit foto's hoor!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 09:40

Erg mooie foto's hoor.. dus alle grasvlooien zijn bedwongen??:D