Hoe krijgt ze het toch weer voor elkaar?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Hoe krijgt ze het toch weer voor elkaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 22:42

Regina heeft echt altijd overal wondjes op de meest vreemde plaatsen. Vooral erg veel op benen en hoofd, en hoe ze er aan komt Verward
Zo heeft ze nu ook weer een behoorlijke wond aan de bovenkant (een beetje aan de binnenkant van haar been) van haar achterbeen. Er is gewoon een stuk huid af (echt een lapje van zo'n 3 bij 5 cm). Het is ziet er niet uit alsof ze getrapt of gebeten is voor een ander paard. Maar hoe ze er dan aan komt?
Gisteravond toen ik haar op stal zette had ze niets. Vanochtend is ze door de eigenaar samen met nog één pony in de bak gezet. Ik haal haar er vanochtend uit en ze mist dus een stuk huid.
de bak is omheind met schrikdraad, de eigenaar is nog een rondje door de bak gelopen, maar kon niets raars vinden. Ook de stal is veilig, ze staat tussne betonnen gladde muren.
Gelukkig heeft ze nergens last van en loopt ze gewoon goed.
Heb het voor de zekerheid wel even afgespoten en acederm op gespoten.

Iemand enig idee hoe ze er aan kan komen?

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:44

Jolynn zit ook altijd onder de wondjes. Heeft jouw paardje ijzers achter? Het gebeurd n.l. wel eens dat ze zich zelf beschadigen als ze opstaan of tijdens het rollen of rennen.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 23:30

Daar had ik nog niet aan gedacht, zou idd best kunnen dat ze het doet als ze opstaat na het rollen.
Ze heeft idd rondom ijzers.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 12:28

Dat aan de achterbenen heeft mijn pony ook gehad. Vermoedelijk ook met de ijzers eraf getrapt.
Het kan ook zijn gebeurd toen ze een vlieg weg wilde jagen. Zo heeft mijn pony al eens een wond gehad op de overgang van voorbeen naar borst.